عناوين



 اخبار


برگزیده


امنيت


مقاله


گزارش و گفتگو


ياداشت


اخبار شرکتها


همايشها



فراخوانها و آئين نامه ها


عکس و ویدئو

 
  خدمات



نسخه موبایل



خروجی پیامک



خروجی RSS



عضویت در خبرنامه ها

 

راهنما
تبليغات


 

سفارش آگهی
مقاله
سه شنبه، 4 اسفندماه 1383

05:44 PM

February 22, 2005


استفاده از پنج محرك خرید براى افزایش فروش

نویسنده: باب لیداک (CIO.com)
مترجم: بهاره عابدین
ناشر: همکاران سیستم


به منظور فروش هر چه بیش‌تر و به دست آوردن نتایج فورى بدون افزایش هزینه­ها، در آگهى‌هاى خود، صفحات وب و دیگر پیام‌هاى فروش از این 5 روش استفاده كنید.

چه‌گونه مى‌توان به بازارى مستعد براى برداشت‌هاى مالى چشم‌گیر دست یافت؟


1- مزایا را ملموس کنید

مردم با توجه به اعتمادى که یك محصول در آن‌ها به وجود مى‌آورد، آن محصول یا خدمت را مى‌خرند. این موضوع را به هنگام تهیه‌ى آگهى‌هاى خود، صفحات وب و دیگر ابزارهاى فروش، در نظر داشته باشید.

براى بزرگ‌نمایى احساس خوبى که مشترى پس از استفاده از محصول شما تجربه خواهد کرد، از کلمات واضح و روشن استفاده کنید.



2- احساس نیاز را بزرگ جلوه دهید

پس از ارایه‌ى تصور خود از آن‌چه که مشترى با استفاده از محصول یا خدمت شما به دست خواهد آورد، آن‌چه را که وى در صورت نخریدن محصول شما از دست خواهد داد، یادآورى کنید.

مردم اغلب با احساس نیاز بیش‌تر، تمایل بیش‌ترى براى به دست آوردن پیدا مى‌کنند. با یادآورى آن‌چه مشترى در صورت نخریدن محصول شما از دست مى‌دهد، تقاضاى فروش را تقویت کنید. براى مثال با چنین تبلیغى، آگهى شما تاثیرگذارتر مى‌شود:

"شما که هر ماه براى پرداخت صورت‌حساب‌هاى‌تان تلاش مى‌کنید، سعى کنید براى رییس­تان ارزش افزوده ایجاد کنید."



3- گزینه‌هاى تولید را کاهش دهید

در هر آگهى، تنها یک محصول یا یک خدمت را تبلیغ کنید. بیش‌تر مردم براى انتخاب یک گزینه دچار مشکل می­شوند. به ویژه زمانى‌که تصمیم به خرید یک محصول یا خدمت، سبب شود که از خرید محصول یا خدمت دیگر منصرف شوند یا آن را به تعویق اندارند. آن‌ها به طور معمول وقتى با چنین مشکلى روبه‌رو مى‌شوند، تصمیمى نمى‌گیرند و بدین ترتیب شما فروش خود را از دست مى‌دهید.

هم‌چنین، چند محصول یا خدمت را در یک بسته و با یک قیمت، قرار دهید، تا با این کار مشکل تصمیم‌گیرى براى خرید گزینه‌هاى جداگانه را حذف كنید و فروش خود را افزایش دهید. بدین ترتیب گزینه‌هاى تصمیم‌گیرى خرید به "آرى" یا "خیر" محدود مى‌شوند.



4- گزینه‌هاى خرید را بیش‌تر کنید


تعیین كنید چه گزینه‌هایى از خرید، فروش شما را افزایش و کدام گزینه‌ها فروش را کاهش مى‌دهند. افزون بر این، راه‌هاى گوناگونى را که براى خرید مشتریان از شما وجود دارد، مشخص سازید.

ممكن است استفاده از روش‌هاى مشابه براى افراد گوناگون مناسب نباشد. اگر براى مشتریان بالقوه راه مطلوب و آسانى براى سفارش دادن وجود داشته باشد، آن‌ها به سرعت وارد عمل خواهند شد. براى مثال بسیارى از بازاریاب‌هاى برخط، فقط سفارش‌هاى آنلاین را قبول مى‌کنند، در حالى‌که مى‌توانند با افزایش راه‌هاى سفارش كالا یا خدمات براى مشترى مانند تلفن، فکس و نامه پستى، فروش خود را به راحتى افزایش دهند.



5- روش‌‌هاى خرید را ساده کنید

اگرخرید را براى مشترى ساده کنید، فروش بیش‌ترى خواهید داشت. بنابراین سعى کنید راه‌هایى پیدا کنید که خرید را ساده‌تر و سریع‌تر مى‌کنند. براى مثال بسیارى از بازاریاب‌هاى اینترنتى، حتا زمانى‌ که سفارش، تنها شامل یک یا دو گزینه مى‌شود، از کارت‌هاى خرید براى فرآیند سفارش استفاده مى‌کنند.

مشترى را به تحمل فرآیندهاى پیچیده‌ى کارت‌هاى خرید، آن­ هم فقط براى خرید یک مورد، مجبور نکنید. چرا که برخى از مشتریان به همین دلیل خرید را رها خواهند کرد.

وقتى تنها یک یا دو گزینه براى سفارش خرید وجود دارد، از یک فرم خرید آنلاین ساده به جاى کارت خرید استفاده کنید. با این کار فروش شما افزایش می­یابد.


هر کدام از این عوامل می­تواند فروش شما را افزایش دهد. پس از هم اکنون در آگهى‌هاى خود، صفحات وب و دیگر پیام‌هاى فروش از آ‌ها استفاده کنید. این عوامل محرك بدون افزایش هزینه­ها نتایجى فورى به دنبال خواهند داشت.




لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی ایستنا اینجا را کلیک کنید. برای عضوریت در خبرنامه روزانه ایمیلی ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه  ایمیلی ایستنا نمایش داده میشود.


فهرست آخرین عناوین

 
    تبليغات  
 







 
  سفارش آگهی