June 1, 2007
11:38 جمعه، 11ام خردادماه 1386
کد خبر: 10000

عرضه سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده به مشترکین ایرانسل


ایرانسل


ICTna.ir – سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده (Who Called) از امروز در اختیار کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل قرار گرفت.

به گزارش ایستنا، این سرویس مشترک را قادر می سازد تا بداند در زمانی که در دسترس نبوده، چه کسانی تلاش کرده اند تا با وی تماس بگیرند.

چنانچه تلفن همراه مشترک این سرویس خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، کسی که با وی تماس می گیرد، به یک سرویس پیام گیر هدایت می شود که در آنجا شماره این شخص ذخیره می شود. هنگامی که تلفن همراه سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده ایرانسل مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با وی تماس گرفته اند به همراه زمان این تماسها از طریق SMS برایش ارسال می گردد.


شایان ذکر است که این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمی توانند همزمان فعال باشند. مشترک تنها می توانید از یکی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام گیر صوتی در یک زمان استفاده نماید.
 
درحال حاضر سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده بر روی سیم کارتهای موجود فعال می باشد.

اگر مشترکی سرویس پیامگیر صوتی سیم کارت ایرانسل خود را فعال کرده و اکنون مایل است آنرا به سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده تغییر دهد می تواند با استفاده از خط ایرانسل خود با شماره 130 تماس بگیرد.


درصورتیکه تماسها به “پیام گیر صوتی” و یا ” ذخیره تماس شماره گیرنده” منتقل شود، دیگر امکان انتقال تماس به یک شماره دیگر وجود نخواهد داشت.

این سرویس برای مشترکان ایرانسل رایگان است ولی تماس گیرندگان بابت استفاده از این سرویس هزینه پرداخت می نمایند.


تماسها را می توان تنها به یک شماره دیگر و یا به “ذخیره شماره تماس گیرنده/ پیام گیر صوتی” منتقل نمود. به عبارت دیگر تنها می توان یکی از این دو حالت را انتخاب کنید و امکان فعالسازی هردو به صورت همزمان وجود ندارد.


در این زمینه از آرشیو ایستنا:
تعرفه های ایرانسل از فردا کاهش میابد
جزئیات هدایای تشویقی ویژه تابستان ایرانسل

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.