May 30, 2008
13:37 جمعه، 10ام خردادماه 1387
کد خبر: 14907

ثبت نام سیم کارت دائمی جدید همراه اول اینترنتی انجام می شود

وحید صدوقی گفت: ثبت نام سیم کارت دائمی جدید با پیش شماره 0910 از این هفته به صورت اینترنتی آغاز می شود.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار کشور در گفتگو با مهر در رشت هدف از واگذاری سیم کارت جدید را تامین بخش عمده ای از نیازهای مردم و تداوم ارائه خدمات عنوان کرد.


صدوقی با پیش بینی اینکه دو میلیون نفر در مرحله اول ثبت نام خواهند کرد، افزود: فروش اینترنتی سیم کارت شرکت ارتباطات سیار در سال 86 بالغ بر 120 میلیارد تومان بوده و این رقم در سال جاری 40 میلیارد تومان پیش بینی شده است.


وی همچنین توسعه شبکه به 38 میلیون مشترک را از برنامه های سال جاری اعلام کرد و بیان داشت: در حال حاضر 27 میلیون مشترک همراه اول در کشور وجود دارد و ظرفیت سازی تا 10 میلیون مشترک از برنامه های جدی سال جاری این شرکت است.


وی ادامه داد: یکی دیگر از اولویتهای سال جاری بحث ارتقاء کیفیت شبکه، توسعه ظرفیت شبکه در بخش سوئیچ و توسعه شبکه رادیویی به 30 میلیون مشترک است.


صدوقی، تعداد مشترکین در حال واگذاری سیم کارت در کشور را کمتر از 900 هزار نفر در نوبت ذکر کرد و گفت: حداکثر تا پایان خرداد ماه سیم کارت این عده نیز واگذار می شود.


این مسئول در شرکت ارتباطات سیار کشور، اظهار داشت: برای توسعه ظرفیت به 10 میلیون مشترک اعتباری حدود 600 میلیارد تومان در سال جاری پیش بینی شده است.


صدوقی با اعلام اینکه در برنامه سال جاری حدود چهار هزار سایت BTS در کل کشور در حال توسعه و برنامه ریزی است، گفت: در حال حاضر بالغ بر 39میلیون مشترک تلفن همراه وجود دارد و ضریب نفوذ تلفن در کشور تقریبا 55 درصد است.


وی کاهش هزینه ها را از دیگر برنامه های این شرکت در سال 87 دانست و ادامه داد: و کاهش نرخ سرویسهای خدمات از یازدهم خردادماه جاری عملیاتی می شود.


صدوقی همچنین یادآور شد: استان گیلان در سال 86 و در سطح کشور استان نمونه از نظر توسعه شبکه تلفن همراه بوده است و برابر بررسیهای انجام شده، این استان توانسته بهترین کیفیت را از نظر ارتقاء کیفیت شبکه به مشتریان خود ارائه کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.