January 16, 2009
10:27 جمعه، 27ام دیماه 1387
کد خبر: 18787

تخفیف ایرانسل برای مکالمه با دوستان و آشنایان

تخفیف ایرانسل برای مکالمه با دوستان و آشنایان


ICTna.ir – با عرضه سرویس جدید “فهرست طلایی” و برای اولین بار در ایران، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند هزینه مکالمه با دوستان و آشنایان خود را کاهش دهند.


به گزارش ایستنا از روابط عمومی ایرانسل، مشترکین برای ایجاد فهرست طلایی ویژه خود کافیست تا 5 شماره ایرانسل را به دلخواه انتخاب کرده و در “فهرست طلایی” خویش وارد کنند تا از آن پس و با استفاده از این سرویس، هزینه تمامی تماسهای تلفنی با این 5 شماره، با 10 درصد تخفیف محاسبه شود.


با راه اندازی این سرویس جدید، کلیه مشترکین ایرانسل می توانند برای ثبت، حذف و یا مشاهده شماره های ثبت شده در سرویس فهرست طلایی خویش، دستورالعملهای مربوطه را از طریق منوی کدهای دستوری (USSD) *130*3*4# برای مشترکین سیم کارت های دائمی و *140*3*4# برای مشترکین سیم کارت های اعتباری وارد نموده و دنبال کنند.


براین اساس، برای هریک از شماره هایی که در فهرست طلایی ثبت می شود، مبلغ 3883 ریال با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض بابت هزینه ثبت شماره، در صورتحساب بعدی مشترکین سیم کارت دائمی درج شده و یا از اعتبار مکالمه مشترکین سیم کارت اعتباری کسر می شود.


شایان ذکر است که به هنگام استفاده از سرویس رومینگ ایرانسل، هزینه تماس با شماره های مندرج در فهرست طلایی مانند هزینه تماس با شماره های عادی محاسبه خواهد شد.


براساس این گزارش، مشترکین سیم کارت های ایرانسل در قالب بخشی از جشنواره زمستان 87، علاوه بر سرویس فهرست طلایی، با استفاده از طرح های تعرفه رنگی با قابلیت فعال سازی روزانه، هفتگی و یا ماهانه، طرح تعرفه تخفیف پله ای و اعتبار هدیه میتوانند هزینه های ارتباطی خود را تا میزان قابل توجهی کاهش دهند.


اطلاعات بیشتر در خصوص طرح فهرست طلایی و همچنین طرح های تعرفه رنگی، تخفیف پله ای و اعتبار هدیه در وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی www.Irancell.ir قابل مشاهده می باشد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.