October 21, 2009
12:23 چهارشنبه، 29ام مهرماه 1388
کد خبر: 23696

شماره های مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تغییر کرد

ICTna.ir – شماره های تماس با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتور به شماره های 700 و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰تغییر پیدا کرد.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، پیش از این شماره های 130 یا 09351300000 برای مشترکین سیم کارت های دائمی و 140 یا 09351400000 برای مشترکین سیم کارت های اعتباری، شماره های مرکز خدمات مشترکین ایرانسل بودند که از این پس شماره های 700 برای تماس از سیم کارت های ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط، با قابلیت دریافت تماس های بیشتر برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل جایگزین شماره های قبلی شدند.


مرکز خدمات مشترکین ایرانسل به عنوان بزرگترین مرکز پشتیبانی مشتریان در ایران، با بهره گیری از دانش نیروهای مجرب و کار آزموده، در تمام هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های مربوط به خدمات پس از فروش ایرانسل می باشد.


براساس این گزارش، هزینه تماس با مرکز خدمات مشترکین از خطوط ایرانسل، مستقل از طول زمان مکالمه، معادل یک دقیقه مکالمه معمولی بین خطوط ایرانسل و هزینه تماس از سایر خطوط، با توجه به دقایق مکالمه مطابق هزینه تماس براساس نرخ اپراتور مربوطه محاسبه می شود. به عبارت دیگر در هنگام تماس با خدمات مشترکین از خطوط ایرانسل، مهم نیست که مدت زمان مکالمه با اپراتور چقدر باشد، زیرا تنها هزینه یک دقیقه مکالمه منظور می شود.


شایان ذکر است که مشترکین در صورت تماس با شماره 700 از خط ایرانسل خود می توانند به جز ارتباط با اپراتور، از طریق سیستم تلفن گویا (IVR) ایرانسل و دنبال کردن دستورالعمل هایی که برای انجام عملیات های مختلف اعلام می شود، عملیات مورد نظر خود را شخصاً و بدون نیاز به تماس با اپراتورهای خدمات مشترکین انجام دهند.


از طریق سیستم تلفن گویای ایرانسل، مشترکین می توانند شخصا عملیات های مختلفی نظیر تغییر طرح تعرفه و فعال یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف را برای خط ایرانسل خود انجام دهند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.