January 23, 2010
12:01 شنبه، 3ام بهمنماه 1388
کد خبر: 25448

تعرفه های استفاده از وایمکس ایرانسل اعلام شد

سخنگوی شرکت ایرانسل گفت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعرفه های استفاده از سرویس وایمکس، از اول بهمن به صورت تشویقی ارائه شده است و تا 22 بهمن ادامه دارد.

آرش کریم بیگی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: پس از این تاریخ، مشترکان این سرویس می توانند در صورت تمایل و تا هر زمان که مایل باشند، با همان طرح تعرفه فعال به استفاده از سرویس وایمکس ایرانسل ادامه دهند و یا در غیر این صورت، با انتخاب یکی از طرح های تعرفه تشویقی جدیدی که متعاقباً اعلام خواهد شد، درخصوص تغییر طرح تعرفه خود اقدام کنند.
وی گفت: طرح تعرفه در واقع بسته ای است متشکل از سرعتی که مشترک برای اتصال انتخاب می کند و میزان ترافیک ماهانه ای که مایل به استفاده از آن است به عنوان مثال مشترکان، امکان انتخاب طرح تعرفه ای با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه و ترافیک ماهانه 3 گیگابایت را خواهند داشت.
کریم بیگی با بیان اینکه کاربران وایمکس ایرانسل می توانند بر اساس تمایل خود برای نحوه پرداخت، از میان دو گزینه اشتراک اعتباری و یا دائمی یکی را انتخاب کنند، افزود: همچنین تمامی کاربران این سرویس، صرف نظر از روش پرداخت انتخابی خود، می توانند در هر زمان به ریز صورتحساب و جزئیات استفاده خود از خدمات دسترسی داشته باشند.
سخنگوی شرکت ایرانسل تعرفه استفاده از وایمکس ایرانسل با سرعت 64 کیلوبیت بر ثانیه با آبونمان رایگان را 100 ریال به ازای هر مگابایت تبادل اطلاعات به عنوان نرخ مصرف آزاد اعلام کرد.
وی هزینه آبونمان ماهیانه استفاده از این سرویس با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه با طرح تعرفه پایه به همراه 3 گیگابایت ترافیک رایگان را 150 هزار ریال و با ترافیک نامحدود 450 هزار ریال بیان کرد.
کریم بیگی گفت : این تعرفه برای سرعت 256 کیلوبیت بر ثانیه به همراه 3 گیگابایت ترافیک رایگان، 290 هزار ریال و با ترافیک نامحدود 850 هزار ریال خواهد بود.
وی هزینه آبونمان ماهیانه سرویس وایمکس ایرانسل با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه با 4 گیگابایت ترافیک رایگان را 350 هزار ریال و با ترافیک نامحدود یک میلیون و 200 هزار ریال اعلام کرد و افزود: هزینه آبونمان ماهیانه این سرویس برای سرعت یک مگابیت بر ثانیه با طرح تعرفه پایه به همراه 10 گیگابایت ترافیک رایگان 800 هزار ریال و برای استفاده با ترافیک نامحدود دو میلیون ریال است .
کریم بیگی گفت : این تعرفه برای سرعت 2 مگابیت بر ثانیه با 20 گیگابایت ترافیک رایگان، یک میلیون و 400 هزار ریال و با ترافیک نامحدود سه میلیون و 600 هزار ریال است .
سخنگوی شرکت ایرانسل گفت : امکان استفاده از ترافیک اضافه با تعرفه 100 ریال به ازای هر مگابایت به عنوان نرخ مصرف آزاد و یا خرید بسته های افزایشی 1، 2، 3، 5 و با 10 گیگابایتی برای تمامی مشترکان اعتباری و دائمی وایمکس ایرانسل فراهم شده است.
وی گفت : زمانی که میزان مصرف مشترک یکی از طرح های تعرفه پایه، بیش از میزان حجم اینترنت قابل دسترس در طرح تعرفه انتخابی وی باشد یا زمانی که وی احتمال می دهد در یک بازه زمانی نیاز به حجم بیشترترافیک خواهد داشت، می تواند میزان ترافیک طرح تعرفه پایه خود را با استفاده از بسته افزایشی، اضافه کند.
کریم بیگی افزود : بسته های افزایشی وایمکس ایرانسل حجم مشخصی از میزان دسترسی به اینترنت هستند که به وسیله آنها می توان با بهای تخفیفی و برای مدت زمانی محدود، حجم ترافیک طرح تعرفه اولیه انتخابی خود را افزایش داد.
وی گفت : به عنوان مثال، مشترکان وایمکس ایرانسل با سرعت 64 کیلوبیت بر ثانیه می توانند با پرداخت مبلغ 72 هزار و 816 ریال یک بسته افزایشی یک گیگابایتی خریداری و استفاده کنند.
کریم بیگی با بیان اینکه در حال حاضر مودم های وایمکس ایرانسل در دو نوع داخلی و فضای باز عرضه می شوند، گفت: مودم های داخلی، با ابعادی کوچکتر و قابلیت نصب و کاربرد بسیار آسان، متناسب با فضای منزل و یا دفاتر کار کوچک طراحی شده اند و مودم فضای باز که در خارج از ساختمان نصب می شود، به علت قدرت بالا در دریافت و ارسال امواج، برای مکان هایی که به علت فشردگی ساختمان ها، پیچیدگی ساخت و ساز و یا دلایل دیگر، فرکانس ها ضعیف تر است، طراحی شده و توصیه می شود.
وی افزود : در حال حاضر مودم داخلی ایرانسل با بهای یک میلیون و 100 هزار ریال و مودم فضای باز با بهای دو میلیون و 200 هزار ریال به متقاضیان عرضه می شود.
اطلاعات بیشتر در خصوص فناوری وایمکس، نحوه ثبت نام و پرداخت، طرح های تعرفه متنوع، بسته های افزایشی و مصرف آزاد، نحوه تهیه مودم، نقشه مناطق تحت پوشش و فهرست فروشندگان مجاز سرویس وایمکس ایرانسل در وب سایت رسمی این شرکت به نشانی
www.irancell.ir قابل مشاهده است .
سخنگوی شرکت ایرانسل گفت : همچنین کارشناسان مرکز تماس ویژه وایمکس ایرانسل با شماره تلفن 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377070000 برای تماس از سایر خطوط در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته، آماده پاسخگویی به سؤالات متقاضیان سرویس وایمکس ایرانسل و خدمات مربوط به آن هستند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.