June 22, 2010
9:01 سه شنبه، 1ام تیرماه 1389
کد خبر: 28095

عرضه بسته‌های افزایشی GPRS نامحدود توسط ایرانسل

ICTna.ir – ایرانسل از عرضه بسته‌های افزایشی نامحدود اینترنت همراه (GPRS) به مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری خود خبر داد.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، در طرح بسته‌های افزایشی GPRSنامحدود، مشترکین می‌توانند با خرید یک بسته افزایشی 9هزار و 999 ریالی به مدت 24 ساعت، با خرید بسته 49هزار و 999 ریالی 7 شبانه‌روز، با خرید بسته 99هزار و 999 ریالی یک ماه و با خرید بسته 29 هزار و 999 ریالی یک ماه در بازه زمانی ساعت 11 شب تا 6 صبح و تمامی ساعات روزهای پنجشنبه و جمعه از خدمات GPRS ایرانسل به صورت نامحدود استفاده کنند.


تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل به آسانی و در هر زمانی که مایل باشند می‌توانند یا شماره‌گیری کدهای دستوری (USSD) مربوطه، طرح پیشرفته بسته افزایشی خدمات GPRS نامحدود را برای خط خود فعال کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.


براساس این گزارش، برای فعال‌سازی بسته GPRS نامحدود 24 ساعته لازم است مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل کد دستوری #1*2*7*3*140* و مشترکین سیم کارت‌های دائمی کد دستوری #1*1*7*3*130* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنند.


بسته GPRS نامحدود 7 روزه نیز با شماره‌گیری کد #2*2*7*3*140* توسط مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و کد #2*1*7*3*130* توسط مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی قابل فعال‌سازی است.


بسته GPRS نامحدود یک ماهه نیز از طریق شماره‌گیری کد #3*2*7*3*140* توسط دارندگان سیم کارت اعتباری و کد #3*1*7*3*130* توسط مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل فعال می‌شود.


بسته GPRS نامحدود یک ماهه در بازه زمانی 11 شب تا 6 صبح و تمامی ساعات روزهای پنجشنبه و جمعه نیز  از طریق شماره‌گیری کد دستوری #4*2*7*3*140* توسط مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و کد #4*1*7*3*130* توسط مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل قابل فعال‌سازی است.


درصورتی‌که مشترکی مایل باشد نسبت به سفارش بـستـه افـزایشـی جدید اقدام کند، می‌تواند باقیمانده اعتبار دوره قبل شامل تعداد روزهای باقی‌مانده از بسته را در دوره جدید نیز مصرف کند. بدین ترتیب، اگر مشترکی زودتر از پایان تاریخ انقضای بسته خود، نسبت به تمدید و سفارش مجدد بسته افزایشی خدمات GPRS ایرانسل اقدام کند، مدت زمان باقی‌مانده از بسته قبلی به مدت اعتبار بسته جدید اضافه خواهد شد.


مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #1*3*7*3*130*، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری با بسته افزایشی نامحدود با شماره‌گیری کد دستوری #8*141* و مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری با بسته نامحدود در غیر ساعات اوج مصرف با شماره‌گیری کد دستوری #6*141* از وضعیت حساب بسته افزایشی GPRS نامحدود خود مطلع شوند.


همچنین تمامی مشترکین ایرانسلی که در طول تابستان سال جاری بیش از یک بسته GPRS نامحدود را خریداری کنند، در هنگام خرید بسته افزایشی دوم به بعد، بهای این بسته‌ها برای آنان با 10 درصد تخفیف محاسبه شده و در پایان جشنواره تابستان ایرانسل به عنوان اعتبار به حساب آنان واریز خواهد شد.


بنابر این گزارش، علاوه بر بسته‌های افزایشی GPRS نامحدود ایرانسل، امکان خرید و استفاده از بسته‌های افزایشی GPRS که پیش از این ارائه شده بودند، کماکان وجود دارد. در این طرح، مشترکین می‌توانند با خرید یک بسته افزایشی 10 هزار ریالی، ۵ مگابایت، با خرید یک بسته 22 هزار و 500  ریالی، ١۵ مگابایت، با خرید یک بسته 30 هزار ریالی، ٣٠ مگابایت و با خرید یک بسته 40 هزار ریالی، به میزان۵٠ مگابایت از خدمات GPRS به صورت افزایشی استفاده کنند.


اطلاعات بیشتر در خصوص بسته‌های افزایشی GPRS و بسته‌های افزایشی GPRS نامحدود ایرانسل در وب سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قرار گرفته است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.