July 10, 2011
11:29 یکشنبه، 19ام تیرماه 1390
کد خبر: 35319

نحوه فعال و غیرفعال سازی سرویس فال حافظ همراه اول

همراه اول با مشارکت شرکت ایرانی-ایتالیایی مبین وان (MobinOne) اقدام به عرضه مجموعه ای از خدمات ارزش افزوده متنی به مشترکین خود نموده است.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مشترکین همراه اول برای فعال سازی سرویس روزانه اشعار حافظ به همراه معنی لازم است از طریق پیام کوتاه عبارت Hafez و برای غیرفعال سازی این سرویس عبارت Hafez Off را به شماره ۲۰۳۰ ارسال کنند.
برای فعال سازی این سرویس بدون معنی نیز لازم است عبارت Hafez 1 و برای غیرفعال سازی Hafez 1 Off به ۲۰۳۰ ارسال شود.

هزینه دریافت هر فال حافظ به همراه معنی ۵۰۰ ریال و هر فال بدون معنی ۳۵۰ ریال تعیین شده است.

براساس اعلام همراه اول، پس از فعال سازی، استفاده از این سرویس ها برای ۱۵ روز اول رایگان می باشد.

شرکت مبین وان یک شرکت ایرانی-ایتالیایی است که با مشارکت وان ایتالیا و گسترش الکترونیک مبین ایران (یکی از سهامداران شرکت توسعه اعتماد مبین، خریدار بلوک مدیریتی شرکت مخابرات ایران) تحت عنوان شرکت مبین وان کیش و در جزیره کیش و با هدف تامین و ارائه و توسعه خدمات ارزش افزوده مخابراتی، بازاریابی و توسعه خدمات داده‌ها، ارائه خدمات داده‌های تلفن همراه و ثابت، تأسیس و توسعه شبکه‌های مخابراتی، رایانه‌ای بعنوان اپراتور و عرضه کننده خدمات مربوط، مشاوره، طراحی، مهندسی، نگهداری و بهره‌برداری از شبکه‌های مخابراتی و الکترونیکی در ایران و خارج از کشوربه ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایستنا، در حال حاضر فلیپو انتونیو پرتا به سمت مدیرعامل، آقای محمدجعفر ذبیحی به نمایندگی از شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران به سمت رئیس هیئت مدیره، سیدعلی میراشرفی به نمایندگی از شرکت وان می به سمت نائب رئیس هیئت مدیره، بهروز دولت‌زاده به نمایندگی از شرکت ناراتک پردیس و هادی جوهری به نمایندگی از شرکت فناوران مبین خاور به سمت اعضای هیئت مدیره انتخاب شده اند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.