February 14, 2012
2:07 سه شنبه، 25ام بهمنماه 1390
کد خبر: 40053

تمدید طرح شماره طلایی ایرانسل با پیش شماره 0930 و 0933 / انتخاب شماره طلایی ایرانسل از طریق پیام کوتاه ممکن شد

GN930.jpg


ایرانسل از تمدید طرح عرضه شماره دلخواه با پیش شماره های 0930 و 0933 تا پایان بهمن ماه و فراهم شدن امکان انتخاب شماره طلایی از طریق پیام کوتاه و همچنین پرداخت از طریق مرکز تماس ایرانسل خبر داد.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل،‌ با اجرای دور جدید واگذاری شماره طلایی، ایرانسل این امکان را در اختیار متقاضیان قرار داده تا شماره تلفن‌همراه دلخواه خود را از میان میلیون‌ها شماره موجود با پیش شماره‌های 0930 و 0933 انتخاب کنند.


متقاضیان شماره طلایی با پیش‌شماره‌های 0930 و 0933 می توانند علاوه بر ثبت نام اینترنتی از طریق پورتال شماره طلایی ایرانسل به نشانی https://093.irancell.ir ، از طریق روش جدید ارسال شماره مورد نظر بوسیله پیام کوتاه به شماره ویژه 7833، در صورت موجود بودن، شماره مورد نظر خود را خریداری کنند.
در این روش کافی است فرد متقاضی، از خط ایرانسل خود، شماره طلایی مورد نظر را طی یک پیام کوتاه به شماره 7833 ارسال کند. در صورت موجود بودن شماره درخواستی، پیام کوتاه تایید و راهنمایی به همراه شماره رزرو برای انجام ادامه روند ثبت نام شماره طلایی، به طور خودکار برای متقاضی ارسال می‌شود. این شماره رزرو برای تکمیل پرداخت استفاده خواهد شد.
به صورت پیش فرض، مشخصات شماره طلایی مورد درخواست، از مشخصات شماره‌ای که پیام کوتاه درخواست از آن ارسال شده، برداشته خواهد شد. در صورت تمایل به تغییر مشخصات مالکیت، متقاضی می‌بایست به قسمت “تغییر مشخصات رزرو” در پورتال شماره طلایی ایرانسل مراجعه کند و با استفاده از شماره رزرو، وارد پورتال شماره طلایی شده و نسبت به تغییر مشخصات اقدام نماید.


پس از انتخاب شماره طلایی و دریافت شماره رزرو، متقاضیان می توانند با مراجعه به پورتال شماره طلایی به نشانی https://093.irancell.ir و استفاده از شماره رزرو، نسبت به پرداخت بهای شماره طلایی خود از طریق کارت‌های شارژ ایرانسل و یا کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب اقدام کنند. همچنین امکان پرداخت بهای سیم کارت بوسیله کارت شارژ و از طریق تماس با مرکز تماس ایرانسل نیز فراهم شده است.


بهای سیم‎کارت اعتباری با شماره انتخابی ایرانسل، با احتساب 3هزار تومان اعتبار اولیه موجود در آن و حق الزحمه شرکت پست بابت تحویل در محل مشترک و دریافت مدارک، مجموعا 15 هزار تومان تعیین شده که در هنگام ثبت‌نام، از طریق پرداخت اینترنتی به‌وسیله کارت یکی از بانک‌های عضو شبکه شتاب و یا پرداخت از طریق کارت شارژ ایرانسل دریافت می‌شود.
همچنین پرداخت با کارت شارژ ایرانسل از طریق تماس با مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل  برای متقاضیانی که به اینترنت دسترسی ندارند نیز فراهم شده است. در این روش متقاضیان می‌توانند با خرید کارت شارژ به میزان کافی و در دست داشتن شناسه رزرو و شماره طلایی خود، با مرکز تماس ایرانسل به شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط تماس بگیرند و رمز شارژ و شناسه رزرو و دیگر اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان این مرکز قرار دهند تا پرداخت آنان تکمیل شود.
اگر فردی به هر دلیل مبلغی بیشتر از میزان مشخص شده توسط سیستم، به حساب ایرانسل واریز کند، مبلغ اضافی به اعتبار شماره طلایی وی افزوده می‌شود. 


در تمامی مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت نام و آخرین وضعیت از طریق پیام‌کوتاه و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی شماره طلایی خواهد رسید. همچنین همواره با مراجعه به صفحه ثبت‌نام شماره طلایی و وارد نمودن شناسه پیگیری رزرو، می‌توان تمام سوابق پیام‌های‌کوتاه و نامه‌های الکترونیکی دریافتی از سوی ایرانسل را مشاهده کرد.
اطلاعات بیشتر در خصوص طرح شماره طلایی ایرانسل از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی
www.irancell.ir قابل مشاهده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.