باندپهن سیار

May 29, 2012
17:01 سه شنبه، 9ام خردادماه 1391
کد خبر: 42251

فروش اقساطی وایمکس مبین نت به مشترکین سیمکارت های دائمی همراه اول

مدیر عامل شرکت خدمات اول گفت: این شرکت همزمان با ایام فرخنده میلاد حضرت علی (ع) پروژه فروش اقساطی وایمکس مبین نت ویژه مشترکین همراه اول را آغاز می کند.

ناصر قدیر کاشانی امروز (سه شنبه) در یک نشست خبری گفت: کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول می توانند وایمکس مبین نت را به صورت اقساطی خریداری کنند. مودم این طرح رایگان است و مشترکین با ارائه مدارک، از سرعت 512 و 20گیگ ظرفیت دانلود و یک سال اشتراک  قابل تمدید بهره مند می شوند. همچنین استفاده از این طرح از ساعت 2بامداد الی 8 صبح رایگان است.

کاشانی افزود: از دیگر ویژگی های این طرح استفاده همزمان بیش از 4 نفر از اینترنت بوده و مودم ارائه شده قابل حمل و استفاده در بیش از 120 شهر کشور است .

وی گفت: مودم پروژه فروش اقساطی وایمکس مبین نت به صورت خاص از شرکت sewon کشور کره خریداری شده و دارای کیفیت بسیار مناسب است. مودم دارای گارانتی یک ساله است که برای اولین بار مشترکین می توانند با پرداخت مبلغ 2500 تومان مودم را به مدت یک سال در مقابل صدمات ناشی از ضربه، شکستگی و آب خوردگی بیمه کنند.

مدیر عامل شرکت خدمات اول در خصوص نحوه پرداخت، اظهار داشت: قیمت نقدی درحال حاضر 200 هزار تومان به اضافه مالیات بر ارزش افزوده است که در پروژه فروش اقساطی، جمعاً مبلغ 250هزار تومان محاسبه می شود و متقاضیان مبلغ 62هزار و 500تومان نقد و مابقی را در 10 قسط 20 هزارتومانی به صورت ماهانه پرداخت می کنند.

وی پنج شیوه سفارش خرید پروژه مذکور را تماس با تلفن 1868 در شهر تهران و انتخاب گزینه 2،  تماس با تلفن 89369 از شهرستانها و انتخاب گزینه 2،  ثبت نام درسامانه
www.1868-co.ir ، ثبت نام درسامانه www.mci.ir و  ثبت نام درسامانه www.mobinnet.ir  اعلام کرد.

کاشانی ادامه داد: پس از ثبت نام مشترک و تماس از طرف شرکت خدمات اول با متقاضی، مودم به صورت حضوری و یا غیرحضوری (تحویل به وسیله پیک موتوری) قابل دریافت است .
وی از مزیت های قابل توجه این طرح را عدم نیاز به چک، سفته و ضامن دانست.
کاشانی درباره نحوه دریافت اقساط نیز گفت: با توافق انجام شده با بانک گردشگری، به هر مشترک یک شماره حساب اختصاص داده می شود و مشترکین می توانند به صورت اینترنت بانک، تلفن بانک، کارت به کارت، فیش نقدی و روش های متداول بانکی اقساط را بصورت ماهیانه پرداخت کنند. همچنین به زودی کالاهای مرتبط از جمله گوشی موبایل با برندهای مختلف و Lap Topو IPad نیز به مشترکین سیم کارتهای دائمی همراه اول به صورت اقساطی واگذار می شود.
گفتنی است این واگذاری فقط به شخص مالک سیم کارت دائمی همراه اول با دست داشتن کارت ملی انجام می شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.