June 8, 2012
18:04 جمعه، 19ام خردادماه 1391
کد خبر: 42424

شرایط آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران اعلام شد

شرایط عمومی و رشته‌های شغلی آزمون استخدام شرکت مخابرات ایران برای استخدام ۲۵۰۰ نفر اعلام شد.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به استثنای دانشجویان ترم آخر سال تحصیلی ۹۱-۹۰ که حداکثر تا پایان شهریور سال ۹۱ فارغ التحصیل می‌شوند و اخراجی نبودن از سایر شرکت‌ها و دستگاه‌ها به موجب آرای قطعی مراجع ذیصلاح از جمله شراط عمومی این آزمون است.
داشتن مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر در رشته‌های ذکر شده، حداکثر سن برای متقاضیان دارای مدرک تحصیلی لیسانس ۳۵ سال (متولدین بعد از تاریخ ۳۱/۲/۵۶) و فوق لیسانس و دکترا ۳۷ سال (متولدین بعد از تاریخ ۳۱/۲/۵۴) و سپردن تعهد رسمی بابت جبران هزینه‌های آموزش در شرکت در صورت انصراف از ادامه خدمت قبل از انقضای مدت قرارداد از دیگر شرایط داوطلبان است.
متقاضیان شاغل در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه با ارائه مدارک مستند و همچنین فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه از امتیاز در جذب برخوردار خواهند شد.
به ازای هر سال خدمت کارکنان شاغل در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه حداکثر تا ۱۰ سال به ازای هر سال یک سال به حداکثر سن آنان افزوده خواهد شد.
براساس این گزارش، ثبت‌نام از واجدین شرایط منحصرا از ۱۶ خرداد ماه تا ۲۲ خرداد ماه با مراجعه به سایت
www.tci.ir انجام می‌شود.
متقاضیان باید پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی جذب و تکمیل فرم درخواست شغل مدارک خود را در سامانه شرکت مخابرات ایران ثبت و کد رهگیری دریافت کنند و تمامی اطلاع‌رسانی‌های آتی از طریق همین سامانه صورت خواهد گرفت.
ثبت‌نام نهایی منوط به تکمیل تمامی مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم است و پس از تائید نهایی قابل تغییر نیست و امکان ثبت‌نام مجدد وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد.
لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یکبار ثبت‌نام و فقط یک رشته شغلی در یک شرکت را دارد ضمنا ثبت‌نام به صورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.
تکمیل فرم درخواست شغل و اطلاعات متقاضیان مندرج در وب سایت
www.tci.ir، داشتن برگ خاتمه خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم(برای آقایان)، فایل عکس و کارت ملی اسکن شده و داشتن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر از مدارک مورد نیاز این آزمون است.
آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران در رشته‌های برق (الکترونیک، مخابرات، قدرت، کنترل)، ICT، فیزیک (کاربردی – نظری) ، کامپیوتر (نرم افزار- سخت افزار)، IT، حسابداری، اقتصاد (نظری، بازرگانی، برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی)، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، عمران، تکنولوژی معماری، ریاضی (کاربردی)، مهندسی صنایع، MBA، آمار، مترجمی زبان انگلیسی، ادبیات و زبان انگلیسی، علوم اجتماعی (ارتباطات اجتماعی، پژوهشگری، برنامه‌ریزی ­علوم اجتماعی)، علوم ارتباطات (روزنامه‌نگاری، روابط عمومی، تحقیق در ارتباطات، مدیریت رسانه و تبلیغ) انجام می‌شود.
دانشجویان ترم آخر سال تحصیلی ۹۱-۹۰ که حداکثر تا پایان شهریورماه سال ۹۱ فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند جهت انجام مراحل جذب ثبت‌نام کنند.
متقاضیان باید با استفاده از کد رهگیری و رمز عبور که پس از ثبت‌نام نهایی در سامانه شرکت مخابرات ایران دریافت خواهند کرد، کارت ورود به جلسه را در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۱ و ۲۲ تیر ماه سال ۹۱ از طریق سامانه به همراه زمان و مکان برگزاری آزمون دریافت کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.