سیمکارت اعتباری خود را حفظ كنيد

دغدغه غيرفعال شدن خطوط اعتباري تلفن همراه پس از خاموش بودن خط براي مدت بيش از سه ماه از بين رفته و مشتركان ديگر نگران نيستند كه پس از مدتي خاموش بودن تلفن، خط آن‌ها از دسترس خارج شود.


به گزارش ایسنا از آنجا كه بيش‌تر مشتركان ايرانسل داراي سيم‌كارت‌هاي اعتباري‌اند و از امكان غير فعال شدن سيم‌كارتشان پس از خاموش بودن خط تلفن‌شان براي مدت طولاني نگران بودند، اكنون اين امكان فراهم شده تا با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر مشتركان به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنند، شماره آن‌ها همچنان در مالکیت‌شان باقی بماند.


با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم‌کارت‌های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم‌کارت است)، ایرانسل به مشتركانش امکان داده است كه در صورت نیاز، با استفاده از سرویس جدید حفظ شماره، این مشکل را برطرف كنند.


بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل استفاده نشود و مشترك تمایل دارد شماره مورد نظرش همچنان در مالکیتش باقی بماند، می‌تواند کد دستوری #1*160* را از خط خود شماره گیری کند.


پس از شماره‌گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰.۰۰۰ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار مشترك کسر می‌شود(براي فعال شدن اين سرويس سيم‌كارت مشترك بايد معادل اين ميزان شارژ داشته باشد) و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای او حفظ خواهد شد. همچنین می‌تواند در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری #2*160* را شماره‌گیری کند.


​​