September 9, 2012
17:28 یکشنبه، 19ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44393

سونی Xperia SL این هفته به بازار امارات میرسد

ارتباطات همراه سونی امروز اعلام کرد که تلفن هوشمند جدید Xperia SL این شرکت به زودی و طی این هفته در امارات عربی متحده در دسترس خواهد بود.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) Xperia SL، براساس Xperia S محبوب، که در گزارشی از شرکت استراتژی آنالیتیکس به عنوان تلفن هوشمند مجهز به واضح‌ترین صفحه نمایش *HD شناخته شده است، طراحی شده و به همان صفحه نمایش خیره‌کننده 4.3 اینچی برای نمایش فوق‌العاده و شفافیت و وضوح عالی مجهز شده است.

علاوه بر این هر دو دوربین پشتی وجلویی گوشی امکان ضبط ویدیو به صورت HD را داشته و با امکان چت ویدیویی HD و اتصال آسان HDMI به تلویزیون برای مصرف‌کنندگان امکان لذت بردن از تمامی محتوای مورد علاقه‌شان بر روی یک صفحه نمایش بزرگ را فراهم می‌آورند.

Xperia SL به یک دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری سریع که تنها با فشردن یک کلید در مدت کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌بکار، عکس‌برداری می‌کند، مجهز بوده و با پردازنده قدرتمند 1.7 گیگاهرتزی دو هسته‌ای برای عملکرد فوق سریع ارائه می‌شود. Xperia SL مبتنی بر آندروید ویرایش 4.0 (بستنی حصیری) می‌باشد.



اسپریدون گوستیس، مدیر کل بازاریابی ارتباطات همراه سونی در خاورمیانه و آفریقا گفت: ” Xperia SL، خط موفقیت Xperia S را ادامه می‌دهد. این تلفن‌های هوشمند نسل آینده ، با در اختیار گرفتن هیجان وضوح بالا و شکل ظاهری منحصر به فرد اعضای این سری به مردم امکان کاربری‌هایی فراتر را می‌دهند. ما انتظار داریم Xperia SL بتواند با ویژگی های خلاقانه‌ای چون باز کردن قفل دستگاه با تشخیص چهره، پاسخگوی خلاقیت جوانان نابغه در فناوری و کاربران تجاری تلفن باشد.”
Xperia SL به منظور ارائه سرگرمی‌های خارق‌العاده با برنامه‌های کاربردی موسیقی نامحدود (Music Unlimited) و ویدیوی نامحدود (Video Unlimited) از شبکه سرگرمی‌های سونی به صورت از پیش بارگذاری شده ارائه شده و نیز داری گواهی PlayStation™ می‌باشد. سه برنامه کاربردی رسانه‌ای ‌جدید (واکمن (WALKMAN)، آلبوم (ALBUM) و فیلم‌ها (MOVIES))تجربه‌ای بهینه شده از سرگرمی را که با بهترین تکنولوژی‌های سونی و اتصال به رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک‌گذاری محتوا در بین دوستان تلفیق شده اند، ارائه می‌نمایند.



ویژگی‌های کلیدی Xperia SL:
       نمایش واقعی با موتور پردازش تصوی براویا موبایل روی صفحه نمایش 4.3 اینچی HD و همچنین دوربین جلویی (720p) و دوربین پشتی (1080p ) برای تصویربرداری HD.
       به اشتراک‌گذاری HD از طریق DLNA، HDMI و BRAVIA Sync برای نمایش آسان و سریع محتوا بر روی سایر صفحات نمایش.
       32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فلش و پردازنده دو هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی، عملکرد فوق سریع را برای دسترسی به بازی‌ها، مرور وب و برنامه‌های کاربردی  به مصرف کنندگان ارائه می‌نماید.
       دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی با حسگر Exmor R™  سونی که امکان عکس‌برداری در مدت زمانی کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌بکار را فراهم می‌آورد.
       ارتباطات برد نزدیک (NFC) امکان دسترسی به طیف رو به رشدی از برنامه‌های کاربردی و خدمات مبتنی بر NFC و همچنین تگ‌های هوشمند Xperia SmartTags را فراهم می‌آورد
Xperia SL با قیمت 2049 درهم امارات عربی متحده در فروشگاه‌های معتبر محصولات الکترونیکی به فروش خواهد رسید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.