September 10, 2012
16:24 دوشنبه، 20ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44404

معرفی و نمایش تازه‌های msi در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران

در حاشیه رقابت‌های بزرگ بازی‌های رایانه‌ای ماتریس، نمایشگاهی از جدیدترین محصولات و فناوری‌های نوین msi در سالن میلاد تهران برگزار شده و مورد استقبال شایانی نیز قرار گرفته است.


برگزاری رقابت‌های بزرگ بازی‌های رایانه‌ای ماتریس، فرصت مناسبی است تا سیستم‌های سخت‌افزاری جدید و قدرتمند روز نیز در معرض مشاهده و آزمایش علاقمندان و حرفه‌ای‌های دنیای فناوری قرار گیرد.


به گزارش ستاد خبری دومین دوره این رقابت‌ها، در نمایشگاهی که به همین منظور در محل برگزاری مسابقات برپا شده، طیف کاملی از محصولات msi به‌صورت آماده به کار در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است. این محصولات شامل لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای All-in-One، تَبلت‌ها، مادربردها و کارت‌های گرافیک حرفه‌ای است.


از جمله، مادربرد‌های جدید و قدرتمند msi دارای تأییدیه Military Class 3 هستند، که از آزمون‌های سخت تجهیزات دیجیتال توسط سازمان‌های نظامی دنیا سربلند بیرون آمده‌اند.


فناوری Eyefinity که نمونه‌ای عملی از آن نیز در سالن به نمایش درآمده، دیگر بخش مورد توجه و استقبال این نمایشگاه است. این فناوری که در برخی مدل‌های کارت‌های گرافیک حرفه‌ای msi وجود دارد، امکان نمایش یک تصویر واحد را در تعدادی مانیتور متصل به هم (که تشکیل یک صفحه نمایشگر عظیم را می‌‌دهند) فراهم می‌کند.


لپ‌تاپ‌های جدید سری Gaming هم در این رویداد معرفی شده‌اند؛ از جمله مدل GE70 که برای نخستین بار در رقابت‌های بزرگ بازی‌های رایانه‌ای ماتریس توسط گیمرها مورد استفاده قرار گرفته و چند روزی هم هست که وارد بازار فروش ایران شده است.


تبلت‌های 10 اینچی با سیستم‌عامل‌های android و Windows 7 هم از جمله دیگر محصولات msi در نمایشگاه هستند. گفتنی است برای نخستین بار، نسخه جدید 4.03 سیستم‌عامل android روی تبلت‌های این شرکت نصب شده است.


 


دومین دوره رقابت‌های بزرگ بازی‌های رایانه‌ای ماتریس، از هجدهم شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شده و تا بیست‌وسوم شهریورماه ادامه دارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.