اینترنت و شبکه

September 19, 2012
16:10 چهارشنبه، 29ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44607

سامسونگ خبر عرضه Galaxy S IV را تکذیب کرد

روز گذشته برخی شایعات در روزنامه محلی Korea Times منتشر شد که در آن اعلام شده بود سامسونگ قصد دارد فوریه سال آینده گوشی هوشمند Galaxy S IV را در کنگره جهانی تلفن‌همراه(MWC) عرضه کند. این گوشی هوشمند چهارمین نسل از سری محصولات محبوب Galaxy S محسوب می‌شود، اما سامسونگ با تکذیب این خبر اعلام کرده است که قصد عرضه چنین محصولی را ندارد.



به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،‌شرکت سامسونگ در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت که شایعه منتشر شده در روزنامه Korea Times درست نیست و این شرکت قصد ندارد نسل چهارم این سری از گوشی‌های محبوب خود را ماه فوریه اعلام کند و در ماه مارس به دست کاربران برساند.


سامسونگ این خبر را به صورت رسمی بیان کرده است و بنابراین افرادی که فکر میکردند اوایل سال آتی میلادی می‌توانند Galaxy S IV را در اختیار بگیرند فعلا باید منتظر بمانند.


در حال حاضر کاربران و کارشناسان منتظر عرضه Galaxy Note II و مدل آتی سری گوشی‌های هوشمند Nexus از سوی سامسونگ هستند و همچنین پیش‌بینی می‌شود که تا چند ماه دیگر این شرکت بزرگ کره‌ای نخستین گوشی هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 8 را روانه بازار کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.