آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

فراخوان شناسایی تامین‌کنندگان خدمات وایمکس ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در نظر دارد به منظور گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش  وایمکس خود از متقاضیان واجد شرایط برای ارایه خدمات فروش سرویس، تهیه و توزیع مودم‌های وایمکس، نصب در محل مورد نظر مشتریان ایرانسل و خدمات پس از فروش به شرکت‌های دارای صلاحیت نمایندگی واگذار کند.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، نمایندگی‌های فعال ایرانسل در محدوده استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خوزستان، فارس و اصفهان به صورت سراسری یا استانی واگذار می‌شود.
جذب مشتری از طریق شبکه فروش متقاضی به نمایندگی از ایرانسل، تهیه و توزیع مودم وایمکس به مشتریان ایرانسل، نصب مودم در مکان‌های مورد نظر مشتری، ارائه خدمات شبکه به مشتریان ایرانسل و تامین خدمات پشتیبانی و پس از فروش از اهداف انعفاد قرارداد تامین خدمات ایرانسل است.
از سوی دیگر، کارمزد جذب مشتری، کارمزد نصب مودم، سهم مشخص از بازار (بر مبنای مناطق تحت پوشش)، پشتیبانی بازاریابی (فروش و بازاریابی مشترک) از سوی ایرانسل، طرح‌های تشویقی کانال‌های فروش و توزیع و بهره‌برداری از سیستم‌های فنی شرکت ایرانسل از جمله منافع در نظر گرفته شده برای ارائه دهندگان خدمات وایمکس ایرانسل هستند.
تامین خدمات برای استان‌های دارای پروانه وایمکس ایرانسل در محدوده فعالیت مورد تقاضای متقاضی است و مدت قرارداد اولیه یکسال خواهد بود که براساس نحوه عملکرد طرف قرارداد تا ٣ سال قابل تمدید خواهد بود.
ضوابط انتخاب نمایندگی‌ها نیز شامل برخورداری از شرایط مناسب اقتصادی و مالی (توانایی لازم برای ارائه ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط به عنوان تضمین حسن انجام کار)، توانایی تدارک و تامین مودم‌های  وایمکس مورد تایید ایرانسل، در اختیار داشتن تیم فروش مجرب و اختصاصی جهت فروش خدمات وایمکس، در دسترس قراردادن محصولات و خدمات ایرانسل در مناطق تحت پوشش و قرارداد فیمابین و تعهد به توزیع انحصاری محصولات و خدمات شرکت ایرانسل می‌شود.
ارائه خدمات تحویل و نصب به مشتریان متقاضی سرویس وایمکس در محدوده قرارداد، ارائه خدمات پس از فروش (مانند تعمیر مودم وایمکس) به مشترکین، • تعهد به دستیابی به اهداف فروش (ماهانه/فصلی/سالانه) شرکت ایرانسل، تعهد به دستیابی به شاخص‌های مندرج در توافقنامه سطح خدمات (Service Level Agreement) و الزام به بکارگیری سیستم‌های مالی و خدماتی شرکت ایرانسل در صورت لزوم میز از دیگر ضوابط انتخاب نمایندگی‌های وایمکس ایرانسل محسوب می‌شود.
متقاضیات تا روز ۳۱ خرداد ماه فرصت دارند، تقاضای خود را به همراه مدارک مورد نیاز به نشانی تهران- بلوار آفریقا- کوچه آناهیتا- ساختمان امین- طبقه پنجم (واحد تدارکات)- صندوق استعلام بها و مناقصات تحویل دهند.
ایرانسل پس از سررسید اعلام شده با بررسی مدارک دریافتی و ارزیابی آنها در مرحله اول، متقاضیان توانمند و واجد شرایطی را که پیشنهادات آنها به نظرات و معیارهای این شرکت نزدیکتر است، شناسایی و بقیه پیشنهادات رسیده را کنار خواهد گذاشت و در مرحله دوم ارزیابی به تشخیص خود می‌تواند از هر یک از متقاضیان اطلاعات تکمیلی خواسته یا از آنها بخواهد که برنامه خود را در جلسات حضوری ارائه و در معرض ارزیابی مسئولین و کارشناسان شرکت ایرانسل قرار دهند و یا امکانات و توانایی‌های خود را در نقاط اعلام شده در مدارک، در معرض بازدید تیم ارزیابی ایرانسل قرار دهند.
متقاضیانی که در مرحله دوم ارزیابی پذیرفته شوند جهت مذاکره برای عقد قرارداد دعوت خواهند شد.


​​