اپراتورها

تلفن همراه

گوشی

October 7, 2012
1:04 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50648

برگزاری اولین دوره مسابقات سریعترین پیامک نویس و تایپیست

 

اولین دوره مسابقات انتخاب سریعترین پیامک نویس و سریعترین تایپیست با هدف مدیریت مصرف رسانه های نوظهور، بسترسازی برای ورود به زندگی دیجیتال و اصلاح فرهنگ استفاده از سامانه پیامک آغاز شد.
به گزارش مهر، عمر تکنولوژی پیامک در جهان به 20 سال برمی گردد و حال آنکه این سامانه در بین جوامع مختلف بشدت دوست داشتنی و محبوب است؛ سرعت بالا، دسترسی دائم، صرفه اقتصادی، شخصی بودن و عدم تماس مستقیم با مخاطب تنها چند دلیل ساده برای توجیه محبوبیت پیامک و تبدیل آن به پرمخاطب ترین رسانه جهان در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

پیامک اکنون سریعترین، راحتترین، به صرفه ترین و گسترده ترین سامانه ارتباطی است که هر شخص می تواند آن را به راحتی در اختیار داشته باشد؛ براین اساس شرکت ایده پردازان الکترونیک در راستای سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی اقدام به برگزاری مسابقه معرفی سریع ترین پیامک نویس ایران کرده است.

رئوفی- دبیر اجرایی مسابقات سریعترین پیامک نویس ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فرهنگسرای فناوری و اطلاعات حامی این مسابقات است، گفت: این مسابقه هر ساله در کشورهای مختلف دنیا برگزار و برنده برای شرکت در مسابقات جهانی عازم رقابت بزرگ تر می شود.

وی با تاکید براینکه جای خالی این مسابقات در بین همه مسابقات در رشته های فناوری ارتباطات و اطلاعات محسوس بود، هدف از برگزاری این مسابقات را مدیریت مصرف رسانه های نوظهور، بسترسازی برای ورود به زندگی دیجیتال، مقابله با فتنه های دیجیتال و هدایت فرهنگی قشر عظیمی از جامعه ایران زمین که تعلق خاطری شدید به ارتباطات پیامکی دارند برشمرد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 3 هزار کاربر برای ثبت نام در این مسابقات اقدام کرده اند، ادامه داد: این مسابقات برای گروههای مختلف سنی در سطح ملی، به صورت کاملا رایگان و آنلاین و در تارنمای پیامکی ایران به نشانی sms.ir و نیز با نرم افزار ارائه شده توسط تیم اجرایی مسابقات اجرا می شود.

در این دوره از مسابقات 8 مهارت تست و رکوردگیری خواهد شد که شامل سریعترین پیامک نویس با کیبورد کلاسیک تلفن همراه، سریعترین پیامک نویس با کیبورد QWERTY تلفن همراه، سریعترین تایپیست با ساختار نوشتاری فارسی، انگلیسی و فینگلیش است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.