اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 7, 2012
9:15 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50750

فناوری AiCloud به همراه محصولات جدید در IFA

 

ایسوس را می‌توان یکی از خلاق‌ترین شرکت در زمینه ارائه محصولات نوآورانه دانست. یکی از دلایل این ماجرا ارائه محصولات متنوع توسط این شرکت در یک سال است که این مهم برای کمتر شرکتی امکان‌پذیر است.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) امسال مانند سال‌های گذشته شرکت ایسوس در نمایشگاه IFA قدرتمند ظاهر شد و محصولات و فناوری‌های متنوعی را ارائه کرد که یکی از این نمونه‌ها که به واسطه آن شرکت ایسوس فناوری اختصاصی خود با نام iCloud را برای اولین در یک نمایشگاه اروپایی معرفی کرد روتر پیشرفته RT-AC66U است که از شبکه بی‌سیم 802.11ac پشتیانی می‌کند که با استفاده از این ویژگی و امکاناتی که ایسوس با فناوری iCloud خود در اختیار کاربر قرار می‌دهد، می‌تواند به راحتی اطلاعات خود را در کمترین زمان ممکن به اشتراک گذاشته و یا به آن دسترسی داشته باشد. با وجود فناوری iCloud شما می‌توانید مجموعه‌ای از امکانات را بدون آن که نیاز باشد با سیم و کابل با یکدیگر در ارتباط باشند به یکدیگر متصل کنید و اطلاعات خود را بین دستگاه‌های مختلف خود Sync نمایید.
دیگر محصولات ارائه شده در این نمایشگاه دو مانیتور پیشرفته با نام‌های MX279H و MX239H بود که از طراحی بسیار
خوبی برخوردار است و به علت طراحی جالب خود مورد توجه بسیاری از کاربران و متخصصان قرار گرفته است. همان طور که از نام این محصولات مشخص است این دو مدل مانیتور در سایز 23 و 27 اینچ تولید می‌شود و برای دست‌یابی به بهترین کیفیت از پانل IPS در آن استفاده شده است به همین علت زاویه دید در این محصولات به 178 درجه در حالت عمودی و افقی افزایش یافته است. ضخامت این محصول در مدل 23 اینچی 14.5 میلی‌متر و در مدل 27 اینچی 17.5 میلی‌متر است که این موضوع به جذابیت بیشتر ان کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فناوری Sonic Master و وجود دو پورت HDMI‌ اشاره کرد.
کامپیوتر دسکتاپ ROG TYTAN CG8890 از دیگر محصولات ایسوس بود که در نمایشگاه IFA نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. در این سیستم سری ROG که برای کاربران حرفه‌ای بهینه شده است از پردازنده 3960X که تا فرکانس 4.2 گیگاهرتز اورکلاک شده است در کنار کارت گرافیک قدرتمند GTX690 استفاده شده است. البته ایسوس به این مسئله بسنده نکرده است و از کارت صدای قدرتمند Xonar DX استفاده کرده است تا بهترین کیفیت صدا را به کاربر ارائه کند. بر اساس اطلاعات ارائه شده نسبت سیگنال به نویز این کارت صدا 116 دسی‌بل است که این مقدار سخت‌پسند‌ترین افراد را هم راضی کند. ایسوس دو درایو SSD با ظرفیت 128 گیگابایت را در حالت RAID 0 روی این سیستم تعبیه کرده است که این موضوع سرعت انتقال اطلاعات را به صورت چشمگیری افزایش داده است. به همه این موارد باید طراحی جذاب کیس این سیستم و سیستم‌ خنک‌کننده ابی آن را که طراحی جذابی دارد را هم اضافه کرد.
به جزء موارد گفته شده ایسوس دو محصول دیگر را هم در IFA‌ ارائه کرد. یکی از این محصولات دیتا پروژکتور LED این شرکت با نام B1 بود که به عنوان یکی از کوچک‌ترین دیتا پروژکتور‌های دنیا شناخته می‌شود این دیتا پروژکتور قادر است تصاویر با حداکثر اندازه 51 اینچ را ایجاد کند و بر اساس اطلاعات حداکثر میزان روشنایی آن 500 کاندلا بر متر مربع است. از امکانات این دیتا پروژکتور می‌توان به اسلات کارت حافظه SD و پشتیبانی از فناوری Sonic master‌ اشاره کرد. این دستگاه دارای یک گیرنده فرستنده بی‌سیم است که به صورت جداگانه می‌توانید آن را تهیه کنید تا در صورت نیاز تصاویر را به صورت بی‌سیم به دیتا پروژکتور منتقل کنید. درایو نوری DVD Writer مدل SDRW-08D3S-U هم از دیگر محصولات این شرکت بود که برای کاربرانی که دوست دارند در کنار Zen Book خود از یک درایو نوری مناسب استفاده کنند، ارائه شده بود. این درایو نوری از قابلیت ATP‌ پشتیبانی می‌کند و قادر است روی اطلاعات ضروری کدگذاری 256 بیتی انجام دهد. علاوه بر این وجود قابلیت AV ابن امکان را به شما می‌دهد که با نصب این محصول روی تلویزیون هوشمند و تبلت به راحتی فیلم خود را در تلویزیون و تبلت مشاهده ‌کنید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.