اینترنت و شبکه

باندپهن

باندپهن ثابت

فناوری اطلاعات

October 7, 2012
9:15 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50751

OTT به دانمارک رسید

 

مریم پرستش – طیف : شرکت YouSee، اپراتور شبکه کابلی دانمارکی، به زودی عرضه خدمات OTT خود با نام YouBio را آغاز خواهد کرد.

ماتیاس برگ، معاون رییس شرکت YouSee معتقد است با توجه به اینکه در حال حاضر 15 نوع خدمات OTT در این بازار در دسترس است، زمان آن فرا رسیده که از تغییرات و نوآوری‌های جدید با آغوش باز استقبال کنند.

در واقع، این شرکت اعلام کرده است که تمام کانال‌های خود را بدون رمز در شبکه کابلی دیجیتالی فعلی خود عرضه می‌کند و به مشتریان خود امکان می‌دهد تا بدون استفاده از جعبه مبدل (STB) به خدمات دسترسی داشته باشند.


به گزارش طیف، چندی قبل نیز شرکت YouSee اعلام کرده بود که برای عرضه خدمات OTT خود، از فناوری شرکت Netgem (فعال در حوزه خدمات خانه متصل به شبکه) استفاده می‌کند. در واقع،‌ این شرکت از جعبه مبدل‌های N7700 و میان‌افزارهای شرکت Netgem برای عرضه خدمات خود از جمله OTT VOD به مشترکان خطوط باندوسیع ثابت و سیار استفاده خواهد کرد.

شایان ذکر است که شرکت YouSee قبلاً نیز برای حفظ وفاداری مشترکان فعلی خود، اقدام به عرضه خدمات TV everywhere کرده بود.

گروه علمی تحلیلی طیف، به عنوان کانون تفکر مخابرات ایران، قصد دارد تا همایش "خدمات چندرسانه‌ای باندوسیع: از سیاست‌گذاری تا اجرا" را در 8آبان ماه 1391 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا وسیما برگزار نماید؛ از محورهای اصلی این همایش می‌توان به بررسی راهکارهای تجاری‌سازی سریع‌تر خدمات محتوامحور و بررسی تجربیات و مدل‌های تجاری موفق در ارایه این خدمات اشاره کرد. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.teyf.ir مراجعه نمایند یا با شماره 88513810 تماس حاصل نمایند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.