فناوری اطلاعات

October 8, 2012
9:19 دوشنبه، 17ام مهرماه 1391
کد خبر: 50852

تولید ملی داروی بیماری اقتصادی کشور است

 

وزیر سابق دولت با تاکید بر اینکه «تولید ملی» داروی بیماری اقتصادی و نوسانات اخیر ارزی کشور است گفت: مجلس باید درباره کارهایی که در رابطه با تولید ملی انجام داده به مردم پاسخ دهد و توپ را در زمین قوای دیگر نیندازد.

خبرگزاری فارس: «تولید ملی» داروی بیماری اقتصادی کشور است

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران و وزیر سابق دولت در گفت‌وگو با خبرنگار  سیاسی خبرگزاری فارس، درباره نقش تولید ملی در کنترل نوسانات اخیر ارزی و اقتصادی اظهار داشت: با وجود گذشت چندین ماه از نام‌گذاری سال‌جاری با محوریت تولید ملی متاسفانه مجلس و کمیسیون‌ها در این زمینه هیچ کاری انجام نداده‌اند.

سلیمانی با بیان اینکه تنها کاری که در این زمینه صورت گرفته اضافه کردن پسوند تولید ملی به کمیسیون اصل 44 بوده است، گفت: این در حالی است که حجم کار این کمیسیون بسیار گسترده است و نمی‌تواند به صورت مناسبی به بحث تولید ملی توجه کند از این رو حتماً باید کمیسیونی برای سروسامان دادن به تولید ملی تشکیل شود.

وزیر دولت نهم با اشاره به مهم نبودن فوریت برخی طرح‌ها در مجلس خاطرنشان کرد: ‌برخی طرح‌ها در حالی قید فوریت می‌خورد که در مصوبات ماه‌های اخیر هیچ رد پایی از فوریت برای مصوبات مربوط به تولید ملی دیده نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ردپای تقویت تولید ملی در مجلس دیده نمی‌شود، افزود: بنده خودم در نامه‌ای به تمام نمایندگان به اولویت‌های تولید ملی اشاره کردم و گفتم که در این زمینه ظرفیت‌های خالی وجود دارد و در این زمینه از برنامه مجلس برای پر کردن این خلأها سؤال کردم.

سلیمانی با طرح این پرسش که نقش مجلس در مدیریت و هدایت تولید ملی کجاست، گفت: امروز «تولید ملی» داروی بیماری اقتصادی و نوسانات اخیر ارزی کشور است.

وزیر سابق دولت با تاکید بر اینکه مجلس باید درباره کارهایی که در رابطه با تولید ملی انجام داده به مردم پاسخ دهد و توپ را در زمین قوای دیگر نیندازد، گفت: وقتی سه رکن اصلی کشور در این زمینه پیشرو نباشند، تکلیف مشخص است بخصوص اینکه مجلس باید همواره در رأس امور باشد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.