اپراتورها

تلفن همراه

October 8, 2012
12:28 دوشنبه، 17ام مهرماه 1391
کد خبر: 50871

ایرانسل هیچ وجهی برای تحویل هدایا مطالبه نمی کند/اسامی برندگان فقط از طریق وبسایت و آگهی های رسمی ایرانسل اعلام میشود

 

مدیرکل امور مشتریان ایرانسل گفت: اسامی برندگان مسابقات و قرعه کشی های ایرانسل، تنها از طریق وب سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir آگهی ها، اطلاعیه ها و اخبار مندرج در رسانه های کثیرالانتشار اعلام می شود.

مقدم در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: هر روش دیگری برای اطلاع رسانی در این خصوص از جمله تماس های تلفنی با شماره ای غیر از 09351000000 از سوی ایرانسل نیست و از مشترکان می خواهیم که به این تماس ها اعتنا نکنند.
وی گفت: ایرانسل، هرگز برای تحویل هدایای خود به برندگان، از طریق واریز وجه نقد و یا ارسال رمز کارت شارژ، وجهی را مطالبه نمی کند و تحویل این هدایا هزینه جانبی برای برنده ندارد.
مقدم افزود: فرآیند ثبت نام سیم کارت های ایرانسل اعم از دائمی و اعتباری و پیام رسان نیز تنها به صورت حضوری صورت می گیرد و این شرکت هیچ گونه طرحی برای فروش و یا حتی تبلیغ و بازاریابی تلفنی ندارد.
مدیرکل امور مشتریان ایرانسل افزود: متقاضیان سیم کارت های ایرانسل باید به هنگام خرید، فرم ثبت نام را تکمیل کنند و پس از آن یک نسخه از فرم تکمیلی به عنوان سند سیم کارت در اختیار آنان قرار می گیرد.
مقدم گفت: مشترکان در صورتیکه با هرگونه ابهام و سئوالی در این خصوص مواجه شوند می توانند با کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل به شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط تماس بگیرند.
مقدم افزود: مشترکان می توانند در صورت داشتن شکایت می توانند به مراجع قضایی مراجعه کنند و ایرانسل نیز برای تسریع و پیگیری این موضوع، همکاری لازم را با مشترکان و دستگاه قضایی خواهد کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.