تلفن همراه

گوشی

October 9, 2012
8:38 سه شنبه، 18ام مهرماه 1391
کد خبر: 50896

موبایل های هوشمند هواوی به بازار ایران معرفی شدند

 

موبایل های هواوی با گارانتی پارس مایکروتل به بازار ایران ارائه خواهد شد.

گوشی های هوشمند سری موفق Ascend، Honor و برخی دیگر از محصولات ویژه هواوی در رده های مختلف این هفته به بازار ارائه خواهد شد.

IMG_9092.JPG

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) پارس مایکروتل، یکی از توزیع کنندگان اصلی  گوشی های موبایل در ایران و هواوی، رهبر دنیای ICT که در لیست 500 شرکت برتر دنیا جای دارد، اعلام کردند که گوشی های موبایل هواوی با گارانتی پارس مایکروتل وارد بازار خواهند شد.
هواوی کسب و کار تولید موبایل خود را از سال 2003 آغاز کرد، اما در سال 2010 محصولاتش را با برند هواوی به بازار ارائه نمود. بعد از ثبت رکورد های درخشان در بازار جهانی هم اکنون موبایل های هواوی به بازار ایران عرضه می شوند.

Huawei Ascend P1
MORE PICTURES

در نمایشگاه CES 2011، هواوی باریکترین گوشی جهان Ascend P1S و در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا (MWC 2012) سریعترین گوشی هوشمند دنیا Ascend D Quad و اولین تبلت 10 اینچ با پردازنده 4 هسته ای Mediapad 10” را به بازار دنیا معرفی نمود. با این رکوردهای چشم گیر هم اکنون هواوی یکی از تولید کنندگان اصلی گوشی های مبتنی بر سیستم عامل آندروید در دنیاست.

Huawei MediaPad 10 FHD
MORE PICTURES

در سال اول ارائه محصولات با برند هواوی 5 میلیون دستگاه به فروش رسید، این روند بطور صعودی با فروش 20 میلیون دستگاه در سال 2011 ادامه یافت.
با توجه بیشتر به بازار ایران و خاورمیانه، بطور کلی، انتظار می رود 100 میلیون گوشی موبایل در سال 2012 به بازارهای جهانی ارائه شود که از این تعداد، 60 میلیون به گوشی های هوشمند اختصاص دارد.
علیرغم اینکه هواوی بازیگر نسبتا تازه واردی در دنیای گوشی های موبایل است، این غول تکنولوژی ارتباطات برنامه های بلند پروازانه ای برای رسیدن به جایگاه یکی از 5 برند برتر سازنده تلفن های همراه هوشمند طی دو سال آینده تا سال 2015 دارد.
پیمان وشکینی، مدیر بازاریابی پارس مایکروتل گفت: پارس مایکروتل امروز، یکی از توزیع کنندگان خوشنام گوشی های موبایل در سرتاسر ایران، و همچنین یک شرکت قابل اطمینان برای مصرف کنندگان ایرانی است.
بمنظور گسترش کسب و کار موبایل، پارس مایکروتل پس از تحقیقات دقیق بر روی سازندگان مختلف گوشی های تلفن همراه در مقیاس جهانی، هواوی را به دلیل تولید محصولات با کیفیت و نوآورانه در صنعت موبایل انتخاب نمود.
پیمان وشکینی، همچنین اشاره کرد، هم اکنون سری جدید گوشی های Ascend  را به رهبری P1 در بازار ایران بوسیله پارس مایکروتل معرفی و ارائه کرده ایم. شایان ذکر است که گوشیAscend P1  بهمراه آخرین نسخه سیستم عامل آندروید4.0، پردازنده قدرتمند دوهسته ای 1.5 گیگا هرتزی، مجهز به صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی Super AMOLED ، Corning Gorilla Glass ، در اختیار ایرانیان قرار خواهد گرفت.

 

در این زمینه از آرشیو ایستنا :


 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.