سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 19, 2012
11:43 جمعه، 28ام مهرماه 1391
کد خبر: 50958

محصولات ROG ایسوس برای حرفه ای ها

 

شرکت ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس امسال محصولات جدیدی از سری ROG خود را ارائه کرد که در نوع خودشان جالب توجه بودند و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این شرکت در هر زمینه‌ای که محصولات ROG در آن زمینه تولید می‌شوند یک محصول جدید را ارائه کرد تا با این کار بیش از پیش رقبا را به رقابت بطلبد. این شرکت در زمینه مادربورد دو مدل قدرتمند و پیشرفته Maximus v extreme و Maximus V formula را به بازار ارائه کرد که از چیپ‌ست به نسبت تازه وارد Z77 اینتل بهره می‌برد. شرکت ایسوس در مادربورد Extreme خود از فناوری اختصاصی ROG Extreme Engine DIGI+ II برای دست یابی به بهترین کارایی و حداکثر بازدهی در مدار رگولاتور استفاده کرده است که این موضوع امکان دست‌یابی به بهترین فرکانس‌ها را در هنگام اورکلاک می‌دهد. همچنین استفاده از خازن‌های جامد ژاپنی با کیفیت Nichicon GT-Series با پوشش متالیک مشکی در مدار رگولاتور دیجیتالی این محصول عمر ان را تا 5 برابر بیشتر از خازن‌های موجود در مدار رگولاتور های کنونی کرده است. علاوه بر این ایسوس در این مادربورد از قابلیتی به نام OC Key استفاده کرده است که به مادربورد متصل شده و یک رابط گرافیکی مناسب را برای مدیریت بهتر مادربورد در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

علاوه بر این وجود ویژگی Subzero Sense این امکان را می‌دهد تا با مانیتور کردن قطعات حیاتی سیستم در هنگام اورکلاک بیشترین ثبات ممکن را بدست آورید بدون آنکه نیازی به استفاده از ترمومتر‌های پیشرفته داشته باشید. علاوه بر این موارد وجود نرم‌افزار بهینه‌سازی تنظیمات سیستم و اورکلاک به همراه این مادربورد نیز امکان دسترسی به بهترین نتایج را برای کاربر فراهم می‌کند. مادربورد Maximus V formula به گفته ایسوس بیشتر برای گیمر‌ها و کسانی که علاقه به ساخت کیس های خاص دارند ارائه شده است. وجود سیستم خنک‌کننده Fusion Thermo در این مادربورد باعث شده است دمای مدار رگولاتور در سخت‌ترین شرایط کاری هم پایین باشد. در این سیستم خنک‌کننده کاربر می‌تواند براحتی از سیستم خنک‌کننده مایه استفاده کنند و این موضوع جلوه‌ای خاص را به سیستم او می‌دهد.

علاوه بر این وجود پردازنده صوتی SupremeFX IV با تقویت‌کننده مخصوص هدفون 300 اهم و خط قرمز برای ایزوله کردن بخش صوتی در مقالات نویز‌های موجود و همچنین نسبت سیگنال به نویز بیش از 110 دسی‌بل یکی دیگر از ویژگی‌های این مادربورد است. علاوه بر این وجود کارت اختیاری ThunderFX با چند خروجی صوتی مختلف به همراه تقویت‌کننده مخصوص هدفون 300 اهم و فناوری حذف نویز محیطی با نسبت سیگنال به نویز 114 دسی‌بل هم می‌تواند استفاده از این محصول را جذاب‌تر کند. از دیگر امکانات ارائه شده دیگر کارت گرافیک MATRIX HD 7970 با پردازنده گرافیکی HD7970 و مدار رگولاتور پیشرفته 20 فازی است که امکان دست‌یابی به بالاترین فرکانس‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند. علاوه بر این وجود ویژگی VGA Hotwire و OC key این امکان را به کاربر می‌دهد تا در هنگام اورکلاک به راحتی تمام موارد را مدیریت کند. کارت صدای Xonar Phoebus از دیگر محصولات ارائه شده توسط ایسوس در سری ROG بود که دارای نسبت سیگنال به نویز 118 دسی‌بل و خروجی آمپلی‌فایر 600 اهمی است که این قطعه در کنار هد ست‌های حرفه‌ای مخصوص بازی این شرکت با نام‌های Orion و Orion Pro یک دنیای جدید را برای گیمر‌ها به وجود می‌آورد.

با توجه به موارد گفته شده ایسوس امسال سال خوبی را با محصولات ROG خود آغاز کرده است و باید دید در ادامه چه محصولات دیگری را برای قدرت‌نمایی بیشتر ارائه می‌کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.