اپراتورها

بانکداری و پرداخت الکترونیک

تلفن همراه

رگولاتوری

فناوری اطلاعات

October 23, 2012
15:32 سه شنبه، 2ام آبانماه 1391
کد خبر: 51147

شایعه افزایش دوره انحصار رایتل را ما هم شنیده‌ایم

IMG_1105.JPG

مدیر عامل ایرانسل گفت: شنیده‌ایم که برای افزایش دوره انحصار رایتل در ارائه خدمات نسل سوم از 24 ماه به 39 ماه تلاش شده است.

به گزارش فارس، نشست خبری مدیران ایرانسل به مناسبت ششمین سالگرد فعالیت این اپراتور برگزار شد.
 
علیرضا قلمبر دزفولی در این نشست، در خصوص کاهش احتمالی درآمد اپراتورها در اثر تحریم، گفت: هیچ تحریمی در حوزه ICT نبوده و هیچ تغییری را در رفتار وندورها (تامین کنندگان تجهیزات) مشاهده نکرده‌ایم.
 
وی در واکنش به تکرار شدن سوال "تاثیر تحریم" از سوی خبرنگاران، گفت: اگر منظورتان بحث تحریم بانکی و انتقال پول است، در این رابطه مشکلاتی وجود دارد و همه با آن مواجه هستیم.
 
مدیر عامل ایرانسل، در خصوص خبر منتشر شده از سوی رویترز که در آن اعلام شده بود به دلیل کاهش برابری ارزش ریال مقابل دلار، ام تی ان امسال در ایران دچار ضرر و کاهش درآمد شده گفت: هیچ تغییری در درآمدهای ایرانسل در ایران ایجاد نشده است.
 
وی ادامه داد: "در این زمینه در دنیا هیچ Claim ای (ادعا و شکایت) از ام تی ان نشده است."
 
دزفولی در توضیخ بیشتر برای رد این خبر، تصریح کرد: سازمان سرمایه‌گذاری وابسته به وزارت اقتصاد و امور دارایی، سود سرمایه‌گذاری در ایران را با نرخ ارز بانک مرکزی مجوز می‌دهد که بنا بر این در سود ام تی ان تغییری ایجاد نمی‌کند.
 
وی همچنین از پاسخ به سوال دیگری در خصوص سود 6 ماهه نخست امسال ایرانسل، امتناع کرد و گفت: بگذارید سال تمام شود؛ در پایان سال، درآمد 6 ماهه نخست سال را اعلام می‌کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.