اپراتورها

بانکداری و پرداخت الکترونیک

تلفن همراه

November 4, 2012
19:43 یکشنبه، 14ام آبانماه 1391
کد خبر: 51350

همکاری مشترک بانک ملت و ایرانسل در اتوبوس های شگفت انگیز!

 

اتوبوس شگفت انگیز بانک ملت و ایرانسل، برای اولین بار با همکاری دو برند بزرگ کشور در شهرهای چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان و فارس فعالیت خود را آغاز کرد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی بانک ملت، اتوبوس شگفت انگیز بانک ملت و ایرانسل نمونه جالبی از تبلیغات جدید استوهم اکنون یکی از اتوبوس ها پس از توقف در شهرهای میانه، بستان آباد ، سراب و اهر به شهر تاریخی تبریز رسیده است و اتوبوس دیگر پس از توقف در شهرهای آران و بیدگل، کاشان، شاهین شهر، نجف آباد، لنجان، مبارکه در کنار سی و سه پل اصفهان فعالیت خود را ادامه می دهد.
شارژ و اتصال کیف پول بانک ملت (کارت سوخت) از طریق پایانه های فروشگاهی بی سیم بانک ملت، تشویق مردم برای استفاده از خدمات باشگاه مشتریان بانک ملت و فروش سیم کارت های دوقلوی ایرانسل فعالیت اصلی این اتوبوس ها است.
 
مسیر فعالیت اتوبوس شگفت انگیز در آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به ترتیب میانه، بستان آباد، سراب، اهر، تبریز، مرند، شبستر، اسکو، آذرشهر، بناب، مراغه، تکاب، شاهین دژ، بوکان، میاندوآب، مهاباد، سردشت، پیرانشهر، نقده، ارومیه،سلماس، خوی و ماکو و مسیر اصفهان و فارس آن به ترتیب آران و بیدگل، شاهین شهر، نجف آباد، لنجان، مبارکه، اصفهان، شهرضا، آباده، اقلید، مرودشت، سپیدان، ممسنی، کازرون، شیراز، فیروزآباد، جهرم، فسا، نی ریز، داراب، لارستان خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.