تبلت

تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

گوشی

November 4, 2012
23:50 یکشنبه، 14ام آبانماه 1391
کد خبر: 51354

TAICHI; ترکیب تبلت و نوت بوک توسط اسوس

 

ایسوس یکی از شرکت‌های خلاق در دنیای محصولات کامپیوتری می‌باشد که همواره به ارائه محصولات متنوع همراه با نوع آوری های خاص می‌پردازد.اما یک‌بار دیگر این شرکت یک محصول خاص دیگر را معرفی نمود.ASUS TAICHIدر واقع ترکیبی از تب لت و نوت بوک می‌باشد.این محصول از یک طراحی منحصر به فرد با دو صفحه نمایش 6/11 اینچی با کیفیت Full HD برخوردار است. این طراحی خاص با ظاهری فریبنده تای‌چی را به یک تب لت و یک اولترابوک سبک و باریک تبدیل می‌کند که تنها با اشاره یک انگشت بین دو حالت ذکر شده تغییر وضعیت خواهد داد.
ایسوس در ساختار سخت‌افزاری تای‌چی، از یک پردازنده نسل سوم Core بهره جسته است تا به کارایی دست یابد. یک حافظه 4 گیگابایتی، پردازنده گرافیکی Intel HD 4000 و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی و یا 256 گیگابایتی از نوع SSD از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول جدید ایسوس است. پشتیبانی از شبکه بی‌سیم دو بانده، استاندارد بلوتوث 4 ، دو پورت USB 3.0 در کنار فناوری SonicMaster ایسوس با بلندگوهای B&O و یک دوربین 5 مگا پیکسلی امکاناتی است که ایسوس به همراه تای‌چی ارائه می‌کند.
 
تای‌چی تمامی مشخصات یک اولترابوک قابل حمل را در وضعیتی که درب آن باز است و با ساختار خوب صفحه کلید، یک تاچ پد بزرگ با قابلیت چند لمسی و فضای ذخیره‌سازی با استفاده از یک حافظه SSD را ارائه می‌کند.  اما هنگامی که درب آن را ببندید یک تب لت چند لمسی قدرتمند و سبک را در اختیار خواهید داشت که قابلیت‌های ویندوز 8 را بیش از پیش به نمایش خواهد گذاشت.
 
نمایشگرهای تای‌چی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قادر به نمایش یک تصویر مشابه و یا دو تصویر کاملاً متفاوت و مستقل به صورت همزمان باشند. با به‌کارگیری نمایشگر IPS و زوایای گسترده دید تا 178 درجه و تکیه بر قابلیت‌ نمایشگرهای به کار رفته در این ابزار، نیازی به استفاده از پروژکتور و یا نمایشگرهای جانبی در هنگام تماشای فیلم و یا ارائه کنفرانس نخواهد بود.
 
برای اطلاعات بیشتر به https://www.asus.com/vivo/en/taichi.htm مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.