اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

November 5, 2012
14:20 دوشنبه، 15ام آبانماه 1391
کد خبر: 51377

مدیرعامل فرابورس: شرکت موج تامین ارتباطات پارس مالک ۴۰درصد سهام رایتل است

 

مدیر عامل فرابورس در پی ابلاغ شرایط متقاضیان خرید در معاملات عمده از سوی شورای عالی بورس، از عرضه دو بلوک در 24 آبان ماه(چهارشنبه هفته آینده)خبر داد.
 
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران،امیر هامونی با اعلام این خبر افزود: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با سرمایه 1.7 هزار میلیارد ریال ،49درصد از سهام شرکت موج تامین ارتباطات پارس معادل 86 میلیون و 4 هزار و 800 سهم را چهارشنبه 24 آبان در بازار سوم فرابورس عرضه می کند.
 
وی افزود: قیمت پایه هر سهم 34 هزار و 97 ریال تعیین شده است و ارزش پایه بالغ بر 2.9 هزار میلیارد ریال برآورد شده است که خریدار باید 10 درصد نقد و مابقی را در چهل روز کاری از روز انجام معامله پرداخت کند .
 
همچنین خریدار باید مبلغ 448.6 میلیارد ریال حداکثر 31 روز کاری از تاریخ انجام معامله پرداخت کند.
 
به گفته وی شرکت موج تامین ارتباطات پارس، مالک 40 درصد سهام "رایتل "به عنوان اپراتور تلفن همراه در کشور است.
 
وی در خصوص این عرضه این گونه توضیح داد: خریداران باید حداقل 6 روز کاری قبل از عرضه نسبت به تکمیل و ارائه فرم‌هایی که در اطلاعیه سایت فرابورس آمده است اقدام و به کارگزار تحویل دهند.
 
مدیر عامل فرابورس تاکید کرد: کارگزار خریدار باید مقررات پولشویی در تجهیز منابع را بررسی کرده و کامل بودن فرم مربوطه را کنترل کند. همچنین کارگزار خریدار باید اخذ و کنترل مستندات موید تمکن مالی متقاضیان و تکمیل فرم شماره 2 راتایید و پس از امضای فرم یک نسخه به سازمان و دو نسخه به فرابورس ارسال کند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر این چهارشنبه هفته آینده سازمان خصوصی سازی 4.9 میلیون سهم معادل صددرصد از سهام شرکت کالای پتروشیمی به ارزش 194.6 میلیارد ریال و به نرخ پایه هرسهم 38 هزار و 937 ریال به صورت یکجا و نقد یا نقد و اقساط  و با شرایط 30 درصد نقد مابقی اقساط 3 ساله در بازار سوم عرضه می‌کند.
 
هامونی افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی سهامدار عمده شرکت کالای پتروشیمی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی 99.99 درصد از سهام شرکت موج تامین ارتباطات پارس را برعهده دارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.