اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

November 8, 2012
19:23 پنجشنبه، 18ام آبانماه 1391
کد خبر: 51439

دبیرشورایعالی فضای مجازی هرگونه ارتباط با مجمع فرا را تکذیب کرد

 

درحالی‌که مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی در گفته‌های خود مجمع را به‌عنوان بازوی مردمی شورای عالی فضای مجازی معرفی می‌کند، دبیر این شورا هرگونه ارتباط مشترک را نفی می‌کند.
 
به گزارش عصر ارتباط مهدی اخوان بهابادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی که انتظار می‌رفت همچون سایر اعضای این شورا، مجمع فرا را مورد تایید بداند، درخصوص اولین حضورش در گردهمایی این مجمع و بی‌ارتباط بودن آن با بحث کلانی همچون حمایت می‌گوید: «درواقع ارتباط یا حمایتی از طرف شورا با این تشکل وجود ندارد؛ شاید کل حمایت این بوده که در جلسه عمومی آنها حاضر بودیم؛ مجمع یک تشکل از تشکل‌های مردمی مختلف است که می‌تواند درون کشور فعالیت کند. من هم برحسب وظیفه در تشکل‌های مختلف می‌توانم به‌عنوان مدعو حضور پیدا کنم. این تنها اتفاق مشترک میان ما و مجمع فرا بوده است و به‌غیر از این حضور ارتباط دیگری اتفاق نیفتاده است.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.