اپراتورها

تلفن همراه

November 11, 2012
23:38 یکشنبه، 21ام آبانماه 1391
کد خبر: 51497

2میلیون و 636 هزار نقطه دسترسی به شارژ ایرانسل در کشور وجود دارد

 

درحال حاضر بیش از 2 میلیون 636 هزار نقطه دسترسی به کارت‌های شارژ ایرانسل در کشور وجود دارد که در مقایسه با سال 1388، تا کنون 248 درصد رشد سالانه ترکیبی داشته است.
 
به گزارش دنیای اقتصاد ابوالقاسم رحیمی راد معاون فروش توزیع ایرانسل با بیان این مطلب گفت: در سال 1388 تنها 62 هزار نقطه دسترسی به شارژ ایرانسل در سراسر کشور وجود داشت که این رقم در سال 1389 به 701 هزار نقطه، در سال1390 به یک میلیون و 307 هزار نقطه و هم اکنون به 2 میلیون و 636 هزار و 900 نقطه افزایش یافته است.
وی با بیان این مطلب که میزان فروش الکترونیکی شارژ ایرانسل 65 درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: فروش الکترونیکی شارژهای ایرانسل از 10 درصد در مهرماه سال 1389 به 65 درصد در مهرماه سال جاری رسیده که با رشد سالانه ترکیبی 86 درصد همراه بوده است.
رحیمی راد با اشاره به وجود 2 میلیون و200 هزار پایانه فروش شارژ (POS)ایرانسل در سراسر کشور تصریح کرد: علاوه بر پایانه‌های فروش،400 هزار فروشنده،10 هزار و 500 عاملیت فروش و خدمات، 25 هزار و 700 خودپرداز و560 وب کیوسک در کل کشور وظیفه فروش شارژ‌های ایرانسل را برعهده دارند.
معاون فروش و توزیع ایرانسل در خصوص همکاری ایرانسل با بانک‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر دسترسی به خدمات ایرانسل از طریق شبکه بانکی کشور و از سوی 24 بانک در قالب استفاده از خودپرداز، اینترنت، پایانه فروشگاهی، 
وب کیوسک تلفن همراه، بانکداری همراه، شارژ مستقیم بدون PIN و IVR ارائه می‌شود. وی درخصوص روش‌های دسترسی به خدمات فروش در شبکه ایرانسل نیز یادآور شد: در حال حاضراز طریق خودپردازها، اینترنت، پایانه‌های فروشگاهی، وب کیوسک‌ها، شارژ الکترونیکی(e-Charge)، تلفن همراه، بانکداری همراه، شارژ مستقیم شارژ بدون PIN وسامانه IVR شارژ ایرانسل به مشترکان سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل عرضه می‌شود.
تصحیح و پوزش: روز گذشته در ویژه نامه نمایشگاه بین‌المللی تلکام این مصاحبه به دلایل فنی با تصویری اشتباه منتشر شده بود که ضمن پوزش از خوانندگان محترم و معاون فروش و توزیع ایرانسل، مجددا این مصاحبه را با تصویر صحیح منتشر می‌کند. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.