اپراتورها

تلفن همراه

November 14, 2012
2:13 چهارشنبه، 24ام آبانماه 1391
کد خبر: 51516

ویژگی تله کام امسال تمرکز بر روی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه است

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ویژگی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی (تله کام ایران ) امسال را تمرکز بر روی ارایه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه عنوان کرد.
 
به گزارش ایرنا ، ˈ رضا تقی پور ˈ عصر سه شنبه در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه تلکام ، با حضور وزرای ارتباطات و سران مخابرانی کشورهای عضو اکو افزود: استقبال از خدمات مربوط به محتوا و خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در دنیای کنونی بیشتر از خدمات صوتی و خدماتی سنتی تلفن همراه است .
 
وی افزود: کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و کاربران تلفن همراه در ایران تقاضای زیادی برای دریافت خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دارند، از این رو اپراتورهای تلفن همراه باید بر روی ارایه خدمات نوین و ارزش افزوده متمرکز شوند .
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حوزه ای پویا و رو به رشد در دنیا محسوب می شود و حضور دراین حوزه نیازمند خلاقیت و نوآوری دارد .
 
تقی پور حضور وزرای ارتباطات و سران مخابراتی 10 کشور عضو اکو را ویژگی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام عنوان کرد و گفت : امیدواریم این نمایشگاه به کانون برقراری ارتباط تجاری و بازرگانی تبدیل شود و تامین کنندگان تجهیزات و صنایع مخابراتی از یک سو و ارایه دهندگان خدمات ارتباطی و اپراتورهای تلفن همراه تعامل موثری با یکدیگر داشته باشند .
 
وی افزود: در این میان وظیفه دولت به عنوان نماینده حاکمیت و دستگاه های تنظیم کننده مقررات شکل دهی ، سرعت بخشی و رونق بخشی به فعالیت های اقتصادی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است .
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حضور روز افزون شرکت های داخلی و خارجی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ایران گفت امسال بیشتر ازگذشته شاهد حضور شرکت های خارجی دراین نمایشگاه بودیم .
 
تقی پور در پاسخ به سوالی در مورد تمدید دوره حفاظت اپراتور سوم (رایتل ) گفت : این تصمیم با تقاضای اپراتور سوم تلفن همراه و با تصویب نهادهای تصمیم گیر و کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اتخاذ شده است .
 
وی در مورد مخالفت شورای رقابت با تمدید دوره حفاظت اپراتور سوم نیز اظهار داشت : شورای رقابت نیز می تواند نظرات خود را مکتوب اعلام کند ولی در هر حال جایگاه نهادها مشخص است و تصممیات اتخاذ شده از سوی نهادهای رسمی باید اجرا شود .
 
یادآور می شود : سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام از فردا به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی میزبان بازدید کنندگان است .
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.