اپراتورها

تلفن همراه

November 16, 2012
17:17 جمعه، 26ام آبانماه 1391
کد خبر: 51543

گواهینامه بین‌المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت و گواهینامه بین‌المللی صنعت خلاق به ایرانسل اعطا شد

 

درچهارمین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور، تندیس، لوح تقدیر و گواهینامه بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت، لوح تقدیر مدیریت موفق و خلاق و گواهینامه بین المللی با سطح  Aاز سوی مرکز استانداردهای بین المللی کانادا و گواهینامه بین المللی صنعت خلاق اتحادیه اروپا به ایرانسل اعطا شد.
 
ایرانسل به عنوان تنها شرکت فعال درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت تندیس،لوح تقدیر و گواهینامه بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت، لوح تقدیر مدیریت موفق و خلاق و گواهینامه بین المللی با سطح  Aاز سوی مرکز استاندارد های بین المللی کاناداو نیزگواهینامه بین المللی صنعت خلاق از سوی اتحادیه اروپا از چهارمین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور شد.
 
بنابر اعلام، این جوایز بین المللی و نشان بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت بر اساس ارزیابی متعدد سنجش سطح میزان خدمات و نوآوری و توجه به نیاز مصرف‌کنندگان و با تکیه بر 9 شاخص اساسی بین‌المللی و نظرسنجی علمی یکساله بین 900 شرکت فعال در 34 حوزه صنعت کشور، به ایرانسل اعطا شد.
 
همچنین در این اجلاس مهندس علیرضا قلمبردزفولی مدیرعامل ایرانسل به عنوان یکی از 7 مدیر برتر کشور در حوزه مدیریت موفق و خلاق، انتخاب و لوح تقدیر مدیر موفق، به همراه گواهینامه بین‌المللی مدیریت خلاق با سطح A جهانی از سوی مرکز استانداردهای کانادا به وی اعطا شد.
 
درچهارمین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور و مراسم اعطای جایزه بین المللی مدیریت موفق و خلاق، جایزه بین المللی صنعت خلاق و جایزه و همچنین نشان بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت به همت دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و با حمایت وزارت اموراقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه گذاری، اتاق بازرگانی صنایع و معادن 14 استان کشور و دیگرنهادهای دولتی و با حضور بهروز علی شیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، علی صالح آبادی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، علیرضا صالح رییس امور کمیسیون ها و شوراهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری، غلامرضا کرامتی فرد معاون سرمایه گذاری های صنعتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، حمیدرضا خان پور مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای و جمع زیادی از تولیدکنندگان و مدیران برتر بخش خصوصی کشور، صبح روز پنج شنبه 25 آبان ماه در محل سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.