اپراتورها

تلفن همراه

November 17, 2012
12:01 شنبه، 27ام آبانماه 1391
کد خبر: 51568

فصل تازه ارتباط تالیا در تله‌کام 2012 چگونه بود؟

 

شرکت تالیا که امسال خدمات و سرویس‌های جدیدش را با شعار " فصل تازه ارتباط " در سیزدهمین نمایشگاه تله کام ارائه می‌کند از فصل تازه محصولاتش خبرداده است.
 
به گزارش ایسنا، پس از مدتی سکوت و کناره‌گیری شرکت ارتباطی تالیا، به گفته مدیران این شرکت تالیا امسال با فصل تازه خدمات آغازی نو داشته است.
 
داوود سالاریان – معاون بازاریابی و فروش تالیا – به ایسنا گفت: پس از وقفه کوتاه، تمرکز بر کیفیت شبکه داریم و در مواقعی به ارائه خدمات به مشترکین تضمین خدمات نیز داریم. در حال حاضر بر شبکه توزیع تمرکز بیشتری شده و همچنین دربخش فروش شارژ توزیع عمده از طریق بانک، وب سایت‌ها و ATM در حال افزایش است.
 
وی بیان کرد: چراغ تالیا دوباره روشن شده و نقاط کوری که به لحاظ فنی وجود داشت، تقریبا حل شده و مشترکین می‌توانند در انتظار خدمات جدید تالیا در سرویس‌های صدا و متن باشند.
 
سالاریان افزود: برنامه‌هایی برای شهرهای بزرگ داریم که با کیفیت بالا به صورت صدا، متن و GPRS ارائه خواهد شد و بیشتر به دنبال بالابردن کیفیت محصولات هستیم.
 
وی در توضیح خدمات ارزش افزوده ارائه شده بیان کرد: سعی می‌شود خدمات ارزش افزوده تالیا بر اساس نیاز مشترک ارائه شود.
 
معاون بازاریابی و فروش تالیا درباره فعالیت‌های این شرکت گفت: در فاز اول متن ، صدا و GPRS داشتیم و در برنامه بعدی هدف تنها ارائه خدمات ارزش افزوده نیست بلکه خدماتی همچون بسته‌های ارائه شده مانند آرامش و پیام‌های مدیریتی که اکنون ارائه می‌شود، است. در اینجا کافی است مشترکان سرویس‌ها را انتخاب کنند تا پس از آن برای استفاده راهنمایی شوند.
 
وی از برنامه‌های آینده این شرکت به فراهم شدن اینترنت پرسرعت(GPRS ) و EDDGE اشاره کرد و گفت: این سرویس‌ها در حال فراهم شدن است و به زودی با شرایط مطلوب عرضه خواهد شد.
 
سالاریان در پاسخ به تعداد مشترکان تالیا تصریح کرد: در حال حاضر دارای 200 هزار مشترک فعال در شبکه هستیم که بیش از 750 هزار سیم‌کارت توزیع شده و از اهداف ما افزایش این تعداد و فعال‌سازی این تعداد است.
 
وی افزود: در برنامه امسال رسیدن به تعداد 700 هزار مشترک را داریم و امیدواریم بتوانیم تا سال اینده به دو میلیون مشترک برسیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.