باندپهن

باندپهن ثابت

رگولاتوری

December 2, 2012
23:18 یکشنبه، 12ام آذرماه 1391
کد خبر: 51822

شیدایی از زیرساخت رفت; معاون فاوای ناجا رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات شد

مهندس شیدایی از شرکت ارتباطات زیرساخت خداحافظی کردمهندس «غلامرضا شیدایی » عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت پس از سه سال همکاری و خدمت دراین شرکت در مراسمی که به همین مناسبت در یازدهم آذر ماه برگزار شد،با همکاران و مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت خداحافظی کرد .

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت در این مراسم که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ،معاونان وزیر  و مسئولان و کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت حضور داشتند مهندس شیدایی در گزارشی از عملکرد خود به عنوان عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به 136 مصوبه در طول سه سال اشاره کرد و توضیح داد: این مصوبات که با همفکری اعضای هیات مدیره به تصویب رسیدند در خصوص توسعه ،سیاست گذاری در بخش های مختلف ،تغییرات ساختا ر سازمانی،توافق نرخی،امور رفاهی و درمانی، افزایش به موقع پهنای باند تنظیم و تصویب آیین نامه های مورد نیاز شرکت بود.
 
مهندس شیدایی درادامه  اشفاف سازی روابط با شرکت مخابرات ایران ،و عقد قرارداد با اپراتورهایی که از امکانات و خدمات این شرکت استفاده می کنند و  واگذاری شبکه راه دور ازسوی مخابرات ایران به این شرکت،اجرای پروژهIP/MPLS   و توسعه پهنای باند کشور از 120STM1 به467 STM1 ،به عنوان دستاوردهای سه سال اخیر شرکت ارتباطات زیرساخت یاد کرد.
 
مهندس غلامرضا شیدایی همکاری خود را از سال 67 به عنوان طراح شبکه با مخابرات ایران آغاز کرد  و طی 27 سال همکاری با مجموعه مخابراتی کشور و شرکت ارتباطات زیرساخت مسئولیت هایی از جمله معاون و رییس مرکز تلفن،مدیر کل بازرسی،عضوهیات مدیره شرکت مخابرات استان قزوین و تهران و عضوهیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را بر عهده داشته است.
 
وی  از این پس به عنوان عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات ثابث ایران با این شرکت همکاری خواهد داشت.
 
مهندس مظلومی : من خود را متعلق به خا نواده شرکت ارتباطات زیرساخت می دانم

من خود را متعلق به خانواده شرکت ارتباطات زیرساخت می دانم و دستیابی به اهداف پیش روی این شرکت را با همکاری مسئولان و همکاران ،از اولویت های کاری من محسوب می شود.

 

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت مهندس «حسین مظلومی» معاون وزیر و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت که در مراسم معارفه خود  سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود:اجرای پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت در حوزه انتقال ، توسعه شبکه دیتا و دستیابی ایران به عنوان  قطب منطقه با توجه به موقعیت ژئوپولیتیک کشورمان از جمله اهدافی است که در این شرکت دنبال خواهد کرد.

 
وی تصریح کرد:راهبرد شرکت ارتباطات زیرساخت توسعه ICT   است  و این توسعه یک راهبرد محسوب می شود.
 
مهندس مظلومی که دارای مدرک کارشناسی برق از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد همین رشته از دانشگاه فنی تهران است  با فعالیت در حوزه های تحقیقاتی ICT  موفق  به دریافت لوح تقدیر جشنواره خوارزمی و سلمان فارسی شد، وی  پیش از این مسئولیت معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا  را بر عهده داشته است.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.