اپراتورها

تلفن همراه

December 7, 2012
21:10 جمعه، 17ام آذرماه 1391
کد خبر: 51904

رایتل: امکان پخش ویدئو به جای آهنگ پیشواز در سرویس آتی/اینترنت همراه تاسرعت ۲مگابیت بر ثانیه ارائه کرده‌ایم

 

مدیر ارشد بازاریابی اپراتور سوم تلفن همراه گفت: هم‌اکنون رایتل 47 شهر را تحت پوشش شبکه خود قرار داده است و در حال حاضر در 15 شهر عرضه تجاری سیم‌کارت را آغاز کرده است.
 
محمد فرجود درگفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این که رایتل برای اولین بار در کشور اینترنت پرسرعت 3G با قابلیت اتصال در حال حرکت را برروی سیم‌کارت‌های خود ارائه می‌کند و با تاکید بر استقبال خوب از این سیم‌کارت‌ها، گفت: در حال حاضر اینترنت سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی رایتل با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه به مشترکان عادی و تا سرعت یک مگابایت بر ثانیه به مشتریان مجاز به دریافت سرعت‌های بالاتر ارائه می‌شود. همچنین برای برخی مشتریان با کاربردهای ویژه اینترنت پرسرعت تا سرعت‌های 2 مگابایت بر ثانیه نیز ارائه شده است.
 
فرجود با اشاره به خدمات تصویری این اپراتور گفت: رایتل به دلیل در اختیار داشتن خدمات تصویری نیز می‌تواند خدمات ارزش افزوده تصویری را به گونه‌ای ارائه دهد که برای مثال در کنار پخش آهنگ پیشواز، سرویس نمای پیشواز هم دریافت شود و این مشترکان می‌توانند به جای موسیقی درخواست پخش ویدئو داشته باشند که این سرویس جزو سرویس‌های آتی رایتل است.
 
ارائه سرویس‌های ارزش افزوده با محتوای جدید
 
او در توضیح سرویس‌های ارزش افزوده‌ی ارائه شده از سوی این اپراتور گفت: سرویس‌های ارائه شده تاکنون عمدتا بر مبنای پیام کوتاه بوده و آنچه رایتل ارائه می‌کند متفاوت‌تر از قبل است که در این باره می‌توان به انواع محتوای چند رسانه‌یی یا مولتی مدیا اشاره کرد که از طریق پورتال‌های چندرسانه‌یی رایتل ارائه می‌شوند که علاوه بر قابلیت پخش زنده و دانلود انواع محتوای صوتی و تصویری با حجم بالا، امکان دریافت برنامه‌های تلویزیونی به صورت زنده را نیز دارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.