بازی

فناوری اطلاعات

December 9, 2012
3:39 یکشنبه، 19ام آذرماه 1391
کد خبر: 51919

بهترین بازی سال انتخاب شد

 

شب گذشته، در جریان مراسم Video Game Awards، بازی The Walking Dead: The Game به عنوان بهترین بازی سال انتخاب و معرفی شد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، جشن سالیانه VGA، امسال دهمین سالگرد خود را نیز جشن گرفت و مجری آن آقای ساموئل جکسون از بازیگران شهیر هالیوود بود که پیش از این سابقه مجری گری این برنامه را نیز داشته است.
 
در کنار بازی Walking Dead که جوایز زیادی را کسب کرد، عناوینی چون Journey و Borderlands 2 نیز از عناوین تحسین شده امسال به حساب می‌آمدند. بازی Journey توانست جایزه بهترین بازی کنسول پلی‌استیشن 3 و همچنین بهترین بازی مستقل را از آن خود کند. بازی Borderlands 2 نیز با وجود رقبای سرسختی چون Halo 4، به راحتی جوایز بهترین شوتر و بهترین بازی آنلاین را کسب کند. البته بازی Halo 4 از قافله عقب نماند و به عنوان بهترین بازی کنسول اکس‌باکس 360 و بهترین گرافیک برگزیده شد. دو عنوان NBA 2K 13 و SSX به ترتیب در بخش چند نفره و تک نفره برترین بازی‌های ورزشی امسال انتخاب شدند.
همچنین در انتها بازی Half Life به عنوان بهترین بازی دهه گذشته لقب گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.