رگولاتوری

December 9, 2012
21:46 یکشنبه، 19ام آذرماه 1391
کد خبر: 51940

مراسم تودیع وزیر ارتباطات و معارفه سرپرست جدید بدون حضور تقی پور برگزار شد

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه وزیر ارتباطات، امروز به طور رسمی کلید وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به سرپرست جدید سپرده شد.
 
به گزارش ایسنا، مراسم معارفه علی نیکزاد به عنوان سرپرست جدید وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات امروز برگزار و رضا تقی‌پور وزیر اسبق این حوزه تودیع شد.
 
محمدرضا رحیمی – معاون اول رییس جمهوری برای این مراسم حضور دارد.
 
آخرین ساعات روز 11 آذرماه رییس جمهوری طی حکمی علی نیکزاد (وزیر راه و شهرسازی ) را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات و رضا تقی پور وزیر سابق این حوزه را به عنوان مشاور خود در امور ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات منصوب کرد.
 
مراسم معارفه علی نیکزاد و تودیع رضا تقی‌پور در حالی آغاز شد که تقی‌پور در این مراسم حضور نداشت.
 
قرار بود ساعت 9:45 صبح امروز مراسم تودیع وزیر سابق ارتباطات و معارفه سرپرست جدید برگزار شود؛ با گذشت 45 دقیقه از زمان آغاز این برنامه رضا تقی‌پور در میان حاضران این مراسم دیده نمی‌شد.
 
از جمله حاضران این مراسم می‌توان به محمدرضا رحیمی، علی نیکزاد و معاونان وزیر ارتباطات و مدیران حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات اشاره کرد.
 
سرپرست جدید وزارت ارتباطات در مراسم معارفه خود تاکید کرد: از این پس اجازه اعطای وام‌های چند صد میلیون تومانی به پست بانک را نخواهیم داد چرا که عزت و برکت در همین وام‌های کوچک است و در زمینه مسکن هم بیش‌ترین وام اعطا شده 25 میلیون تومان بوده است و به همین دلیل دراین حوزه توانسته‌ایم به تعداد بسیاری وام دهیم که همین موضوع برکت می‌آورد.
 
نیکزاد همچنین عنوان کرد: اکنون باید به ظرفیت سایبری کشور کمک شود و دیگر زمان آن نیست که بگوییم من کجا باشم و میزم حفظ شوم چرا که در حال حاضر اگر دشمنان بخواهند بزنند، کل نظام را می‌زنند و ما باید بتوانیم در زمینه دفاع سایبری حرف داشته باشیم.
 
پس ازصحبت‌های نیکزاد حکم سرپرستی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی رحیمی به او اعطا شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.