اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

December 11, 2012
1:22 سه شنبه، 21ام آذرماه 1391
کد خبر: 51977

ایسوس عرضه کرد:محصولاتی مبتنی بر فناوری AiCloud

 

شرکت ایسوس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده محصولات کامپیوتری در دنیا همراه شعار پیشرو در نوآوری و خلاقیت را سر لوحه خود قرار داده است و در راستای این شعار محصولات خود را تولید می‌نماید.اما این شرکت خبر از استفاده فناوری AiCloud در محصولات خود را داده است.اما فناوری AiCloud دارای ویژگی‌های بسیار فراوانی می‌باشد که ایسوس با ارائه راهکارهایی به تکمیل این فناوری پرداخته و استفاده از این فناوری را بیش از پیش لذت بخش نموده است.ایسوس راه کارهای هوشمندی را در زمینه فناوری AiCloud و دستگاه های همراه و موبایل فراهم نموده است.بدین منظور نرم افزار AiCoud  مخصوص سیستم عامل‌های معروف موبایل مانند Android و Ios را تهیه نموده است تا کاربران از اشتراک اطلاعات و دسترسی به آن، بیش از بیش لذت ببرند.با استفاده از این فناوری می‌توانید به  راحتی Sync نمایید،از روی شبکه ویدئو تماشا نمایید و مهم‌تر از همه اینکه به راحتی و بدون نگرانی اطلاعات خود را در یک شبکه خصوصی و امن به اشتراک بگزارید.اما از دیگر نوآوری‌های ایسوس در این زمینه می‌توان به Cloud disk اشاره نمود.به واسطه این فناوری کاربر می‌تواند دستگاه ذخیره سازی USB خود را به رو تر متصل نماید و به تمامی فایل‌های ویدئویی و صوتی خود دسترسی داشته باشد و آن‌ها را با سرعت بیشتر پخش نمایید.همه این‌ها توسط AiCloud و موبایل کاربر امکان پذیر می‌باشد.اما یکی دیگر از دیگر از نوآوری‌های ایسوس دسترسی هوشمندانه به تمامی دستگاه های موجود می‌باشد.مهم نیست که کاربر  از دستگاه های مختلف با سیستم عامل‌های مختلف مانند Windows،Mac os و لینوکس استفاده  می‌نمایید،مهم این است که ایسوس AiCloud می‌تواند هر دستگاهی را که کاربر دوست داشته باشد را به یک دیگر متصل نماید.مهم نیست که دستگاه های کاربر متفاوت باشد،مهم این است که اکنون می‌تواند روی تمامی دستگاه های موجود فایل به اشتراک بگذارد،مضامین چند رسانه ای تحت شبکه پخش نماید و به تمامی اطلاعات خود دسترسی داشته باشد. اما فناوری Smart Sync این قابلیت را برای کاربر فراهم می‌آورد تا تمامی فایل‌های چند رسانه ای ،اطلاعات و دیگر مضامینی که کاربر می‌خواهد آن‌ها را توسط سیستم‌های ذخیره سازی آنلاین مانند ASUS WebStorage،شبکه خانگی ،و یا هر شبکه دیگری که از قابیلت AiCloud پشتیبانی نماید ،تمامی فایل کاربر به صورت آنی به روز می‌شود .بدان معنی که اگر کاربر دو فایل مشابه را بر روی دستگاه و شبکه خود داشته باشد و یکی از آن‌ها به روز باشد فایل بعدی به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به هیچ کاری به روز می‌شود.این یعنی سرعت در کار.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.