اپراتورها

تلفن همراه

December 11, 2012
13:44 سه شنبه، 21ام آذرماه 1391
کد خبر: 52000

هزار لبخند به خودروی ۲۵میلیونی و مسکن ۱۰۰میلیونی تومانی همراه اول!

 

در راستای اقدامات مختلف اپراتورهای تلفن همراه در جهت جذب مشترک و کسب درآمد بیشتر چندی است که همراه اول با ارسال پیامکی به مشترکانش آن‌ها را برای حضور در قرعه‌کشی این اپراتور دعوت کرده و این بار برای جایزه به کمک هزینه خرید خودروی 250 میلیون ریالی و خرید مسکن یک میلیارد ریالی متوسل شده است!
 
به گزارش ایسنا، این پیامک در راستای طرح هزاران لبخند همراه اول ارسال شده و کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند جهت اطلاع از امتیاز کسب شده یک پیامک بدون متن به 8083 ارسال و در این طرح شرکت کنند.
 
قرعه کشی به صورت فصلی و در دو سطح معمولی و عالی انجام می شود و حداقل امتیاز لازم جهت شرکت در قرعه کشی سطح معمولی 120 امتیاز و سطح عالی 200 امتیاز است و کلیه مشترکین می‌توانند از تاریخ یکم مهرماه 91 تا 31 خرداد 92 در قرعه کشی طرح هزاران لبخند2 شرکت کنند.
 
اما ماجرا چیست؟
 
هر مشترک هرچقدر بیشتر صحبت کند بیش‌تر امتیاز میگیرد و در نتیجه بیشتر شانس دارد تا مشمول این جوایز شود! هر 20،000 ریال کارکرد مشترک پس از کسر تخفیفات (برای سیم‌کارت دائمی) و 20،000 ریال اعمال شارژ (برای سیم‌کارتهای اعتباری): 10 امتیازخواهد بود البته موارد دیگری هم آورنده امتیاز هستند مثل فعالسازی سیم‌کارت اعتباری: 50 امتیاز، فعالسازی سیم‌کارت دائمی: 500 امتیاز.
 
ظاهرا یک شماره تلفن می‌تواند در چندین قرعه کشی شرکت کند و جوایز صرفاً به مالک قانونی سیم کارت در زمان استخراج اطلاعات ارائه خواهد شد. امتیاز قرعه کشی‌ها از اولین روز فصل تا آخرین روز فصل محاسبه می‌شود. باقی مانده مبلغ استفاده مشترک جهت دریافت امتیاز به دوره بعدی انتقال نمی‌ یابد. نکته قابل توجه اینکه برندگان سیم کارتهای دائمی باید قبل از دریافت جایزه، نسبت به تسویه حساب بدهی خود اقدام کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.