اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری

فناوری اطلاعات

December 14, 2012
23:22 جمعه، 24ام آذرماه 1391
کد خبر: 52068

مشاهده برنامه‌های ممتاز استانی از طریق تلفن‌های همراه

 

به زودی مخاطبان شبکه تلویزیون اینترنتی مراکز استان‌ها می‌توانند برنامه‌های این شبکه را از طریق گوشی‌های همراه مشاهده کنند.
 
مدیر فناوری اطلاعات معاونت امور استان‌های رسانه ملی در سالگرد راه‌اندازی سایت تلویزیون اینترنتی استان‌ها گفت: از آنجا که این سایت بر پایه vod طراحی شده است، دارابی پخش زنده به مفهموم معمول شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی نیست بلکه برنامه در این سایت بر اساس میل و با انتخاب مخاطب پخش می‌شود.
 
محمد امین شبیه‌خوانی رعایت تراز کیفی مطلوب را شرط مهم برای پخش یک برنامه از شبکه اینترنتی بیان کرد و افزود: برنامه‌های قابل پخش در ساختارهای مختلف مانند انیمیشن، تله‌فیلم، سریال، مستند، موسیقی تصویر و نماهنگ هم‌اکنون بر روی تلویزیون اینترنتی به نشانی https://webtv.irib.ir قرار می گیرد.
 
وی افزود: تاکنون 104 انیمیشن، 113 عنوان تله فیلم، 21 عنوان سریال، 218 مستند و 138 موسیقی تصویر در قالب 1707 قسمت برنامه روی این شبکه منتشر و قابل دسترسی است.
 
مدیر فناوری اطلاعات معاونت امور استان‌ها امکان پخش برنامه به همراه قسمت‌های مختلف آن و امکان مشاهده برنامه از زمان دلخواه توسط مخاطبان را از مهمترین ویژگی‌های تلویزیون اینترنتی مراکز بیان کرد و افزود: در این شبکه مخاطبان می‌توانند بر اساس موضوع، ساختار، کلید واژه، خلاصه برنامه و عوامل تولید برنامه مورد نظر خود را انتخاب و مشاهده کنند.
 
شبیه‌خوانی درخصوص توسعه‌ی شبکه تلویزیونی اینترنتی مراکز گفت: به منظور دسترسی آسان و بهره برداری فراگیر از امکانات و محتوای موجود این شبکه به زودی ویجت آندرویدی این شبکه که مراحل پایانی کنترل کیفی خود را سپری می کند رونمایی می‌شود.
 
وی تصریح کرد: با این ویجت که بر روی تلفن‌های همراه قابل نصب است، مخاطبان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه مستقیم به سایت در محیطی ساده و جذاب برنامه های این شبکه را از طریق تلفن همراه خود انتخاب و مشاهده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.