اپراتورها

تلفن همراه

December 15, 2012
15:38 شنبه، 25ام آذرماه 1391
کد خبر: 52084

کاربران تصاویر ویدیویی موبایلی را بیشتر در منزل مشاهده می‌کنند

 

یک مطالعه جدید نشان داد، ‌63 تصاویر ویدیویی در تلفن‌های همراه زمانی که کاربران در حال حرکت هستند مشاهده نمی‌شوند و غالب کاربران در بیشتر مواقع ترجیح می‌دهند زمانی که در منزل هستند تصاویر ویدیویی را روی موبایل خود تماشا کنند.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مرکز تحقیقاتی ABI در یک مطالعه جدید نشان داد که بیش از یک‌سوم یا به عبارت دیگر 36 درصد فعالیت‌های ویدیویی کاربران روی تلفن‌همراه زمانی اتفاق می‌افتد که آن‌ها در منزل به‌سر می‌برند و یک نمایشگر دیگر از جمله تلویزیون، رایانه شخصی یا رایانه لوحی مقابل آن‌ها است و همزمان با آن نمایشگر نیز مشغول هستند.
 
در این بررسی مشخص شدکه 92 درصد علاقمندان به تصاویر ویدیویی در آمریکا، تصاویر مورد علاقه خود را همراه با اطرافیان روی تلفن‌همراه خود تماشا می‌کنند. همچنین اعلام شد که بیشترین تصاویر ویدیویی مورد علاقه کاربران شامل بخش‌های زیر می‌شود: موسیک – ویدیوها با 45 درصد، قسمت‌های کوتاه از فیلم‌های سینمایی با 42 درصد، فیلم‌های آموزشی با 41 درصد و فیلم‌های طنز کوتاه با 37 درصد. این گزارش همچنین اعلام کرد که فیلم‌های طنز و فکاهی با 66 درصد و موزیک – ویدیوها با 52 درصد بیش از دیگر انواع فیلم‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند.
 
کارشناسان در بخش دیگر این بررسی به این نتیجه رسیدند که 53 درصد کاربران نظر خاصی در مورد آگهی‌های تبلیغاتی که همزمان با تصاویر ویدیویی موبایلی منتشر می‌شود یا نظری ندارند و یا اینکه نظرشان مثبت است. همچنین حدود نیمی از این افراد یا به عبارت دقیق‌تر 48 درصد آن‌ها گفتند که ترجیح می‌دهند آگهی‌های تبلیغاتی که متناسب با تصویر ویدیویی مربوطه است را مشاهده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.