اپراتورها

تلفن همراه

December 15, 2012
15:40 شنبه، 25ام آذرماه 1391
کد خبر: 52086

استرالیایی‌ها بیش از همه مردم دنیا تمایل به خدمات ارتباطی دارند

 

در "گزارش بازار و ارتباطات بین‌المللی 2012" اعلام شد که استرالیایی‌ها بیش از دیگر مردمان جهان دوست دارند پول خود را برای تلفن و اینترنت هزینه کنند.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مرکز قانون‌گذاری رسانه‌ای و ارتباطات بریتانیا موسوم به Ofcom مطالعه جدیدی انجام داده است که گزارش حاکی از آن نشان می‌دهد که هر استرالیایی به طور میانگین 1208 دلار برای در اختیار گرفتن خدمات ارتباطی مورد نظر خود هزینه می‌کند که این خدمات شامل سرویس تلفن‌همراه، تلفن ثابت و اینترنت می‌شود. البته باید گفت که در این گزارش اشاره نشده که این رقم را هر استرالیایی در ماه یا در سال هزینه می‌کند.
 
اگرچه در استرالیا ضریب نفوذ ارتباطات مبتنی بر سیستم‌های فیبری بسیار کم است، اما مردم استرالیا به صورت گسترده به اینترنت پهن‌باند دسترسی دارند و به طور جامع، قالب آن‌ها از اینترنت پرسرعت و خدمات آن بهره می‌برند.
 
این طور که بررسی حاضر نشان می‌دهد، استرالیایی‌ها بیشترین ضریب نفوذ اینترنت پهن‌باند موبایلی در جهان را از آن خود کرده‌اند و به عبارت دیگر بیش از دیگر ساکنان کره زمین از اینترنت پرسرعت بی‌سیم استفاده می‌کنند و این طور که گفته می‌شود، به‌ازای هر 100 شهروند استرالیایی 2/25 ارتباط به اینترنت پرسرعت بی‌سیم وجود دارد.
 
این بررسی در 16 کشور مختلف جهان شامل ژاپن، استرالیا، اسپانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان، برزیل، روسیه، آمریکا، کانادا، هلند، سوئد، ایرلند، هلند و چین انجام شد.
 
در سال 2011 میلادی هر استرالیایی در سال 1288 دلار کالای آنلاین خریداری می‌کرد که این رقم برای هر بریتانیایی 1655 دلار اعلام شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.