رگولاتوری

December 17, 2012
12:50 دوشنبه، 27ام آذرماه 1391
کد خبر: 52122

دکتر تقی پور: ماجرای برکناری من بسیار مفصل است؛ در آینده به طور مشروح می گویم

taghipur1.jpg

وزیر برکنار شده ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سئوالی درباره علت این برکناری گفت : ماجرای برکناری من بسیار مفصل و طولانی است.
 
رضا تقی پور وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با مهر، در پاسخ به سوالی درباره برکناری اش از سوی رئیس جمهور اظهار داشت: ماجرای برکناری ام بسیار مفصل و طولانی است.
 
وی افزود: فعلا قصد ندارم درباره این موضوع صحبت کنم و در آینده به طور مشروح این موضوع را شرح خواهم داد.
 
وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سئوال که نظرش درباره تصمیم دولت برای ادغام وزارتخانه ارتباطات با راه و شهرسازی و یا تبدیل شدن آن به یک سازمان چیست ، گفت: در حال حاضر قصد مصاحبه با این موضوعات را ندارم.
 
به گزارش مهر، رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دهم بود که در روزهای اخیر با حکم احمدی نژاد برکنار و به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور فناوری اطلاعات منصوب شد. احمدی نژاد وزیر راه و شهرسازی را با حفظ سمت به جای تقی پور معرفی کرد و از قرار معلوم دولت قصد دارد با ادغام وزارت ارتباطات با وزارت راه و شهرسازی، وزاتخانه امور زیربنایی را تشکیل دهد. در عین حال وزیر راه از احتمال تشکیل سازمان ارتباطات و فن آوری اطلاعات به جای این وزارتخانه خبر داده است.
 
توضیحات رضا تقی پور درباره یک خبر
رضا تقی پور وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مصاحبه منتشرشده از وی در خبرگزاری مهر، توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، متن توضیحات تقی پور به شرح زیر است:
 
 امروز نقل قولی از قول اینجانب توسط آن خبرگزاری صورت گرفته است که به هیچ وجه صحت نداشته و کاملا تکذیب می گردد. فلذا متقضی است نسبت به درج این تکذیبیه اقدام فرمائید.
 
ماجرا از این قرار است که در پایان نوبت صبح همایش نقش راهبردی دانشگاهها و حوزه در تحول هندسه قدرت جهانی آقای جوانی که بنده نمی دانم خبرنگار شما بوده است یا خیر، در حالی که بنده در حال حرکت بودم و هیچ توقفی برای گفتگو نداشتم پرسید لطفا بصورت مختصر در مورد موضوع برکناری توضیح دهید و بنده هم بدون توقف و در حال راه رفتن گفتم "نه مختصر و نه مفصل قصد ندارم در این باره صحبت کنم".
 
فلذا نمی دانم متاسفانه این همه جملات قبل و بعد از این صحبت و نیز کلمات اضافی چگونه به گفتار بنده اضافه شده است. امیدوارم شاهد تکرار چنین رفتارهایی نباشیم.
 
رضا تقی پور
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.