سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 20, 2012
1:17 پنجشنبه، 30ام آذرماه 1391
کد خبر: 52185

ایسوس برنده 23 نشان از Good Design Awards 2012

 

ایسوس در هفته گذشته توانست در شهر توکیو 23 نشان Good Design Awards 2012 را در بخش طراحی و ویژگی‌های مهندسی بدست آورد که این موضوع نشان‌دهنده توانایی ایسوس در این زمینه‌ها است.
 
بر اساس اخبار ارائه شده هیئت ژوری در این برنامه به طور ویژه از کیفیت بالا، طراحی نازک، وزن کم و تمرکز مناسب روی کاربرد‌های تجاری در اولترابوک ASUSPRO BU400 ابراز رضایت کردند. علاوه بر این موارد ایسوس توانست در زمینه‌های مختلف دیگر مانند مادر بورد  Maximus V formula به دلیل استفاده از سیستم خنک‌کننده ترکیبی هوا و مایع جوایزی را بدست آورد. در ادامه نام تعدادی از محصولاتی که موفق به کسب نشان Good Design Awards 2012 درج شده است.
 
Asus Taichi : ترکیبی از نوت‌بوک و تبلت با دو صفحه نمایش Full HD از نوع IPS
سری Zenbook: اولین اولترابوک با صفحه نمایش Full HD از نوع IPS
سری VivoTab: وزن کم، صفحه نمایش 11.6 اینچی برای مدل Vivo Tab همراه با ویندوز هشت و صفحه نمایش 10 اینچی با ویندوز هشت RT، همچنین دو محصول از پانل Super IPS+ و قابلیت چند لمسی پشتیبانی می‌کنند.
تبلت Transformer Pad TF300: این محصول دارای طراحی جالب است و در سه رنگ تولید می‌شود. علاوه بر این کاربر قادر است برای این محصول یک داک مجزا خریداری کند تا بتواند مدت زمان بیشتری از استفاده کند.
Asus Padfone: یک اسمارت فون مجهز به سیستم عامل اندروید Ice Cream Sandwidth که وقتی روی Padfone Station‌ قرار می‌گیرد به یک تبلت تبدیل می‌شود.
 
با دریافت این نشان‌ها باید منتظر حرکات جدیدتر و عجیب‌تر از ایسوس در زمینه‌های مختلف بود و دید در سال 2013 ایسوس چه محصولات جدیدی را به بازار ارائه می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.