تلفن همراه

فناوری

گوشی

لبه تکنولوژی

December 21, 2012
20:11 جمعه، 1ام دیماه 1391
کد خبر: 52226

سامسونگ نمایشگر انعطاف پذیر خود را در CES به نمایش می‌گذارد

 

تا چند روز دیگر نمایشگاه CES 2013 رسما شروع به کار می‌کند و سامسونگ نیز قرار است در کنار محصولات مختلف صوتی و تصویری، تلفن‌های هوشمند، تبلت و کامپیوترهای مختلف، نمایشگر 5.5 اینچ انعطاف پذیر خود را نیز به نمایش بگذارد. به نظر می رسد سامسونگ قدم های جدی را برای رسیدن به تلفن منعطف برداشته است و قصد دارد نمونه های اولیه از دست آوردهای خود را در CES معرفی کند.
Samsung has trotted out iterations of its bendable AMOLED display at CES 2011 and other events.
به گزارش زومیت از سی نت براساس اعلام بخش نمایشگر سامسونگ، این شرکت قصد دارد تا یک جفت نمایشگر انعطاف‌پذیر را در CES به نمایش بگذارد که در آینده در تلفن‌های هوشمند و تلویزیون‌ها بکار گرفته خواهند شد.
نمایشگر 5.5 اینچ انعطاف پذیر سامسونگ دارای رزولوشن 1280 در 720 پیکسل و تراکم 267 پیکسل در اینچ است. علاوه برا این، سامسونگ یک نمایشگر 55 اینچ از همین جنس را نیز معرفی خواهد کرد.
نمایشگرهای انعطاف پذیر، دست طراحان را در طراحی محصولات متفاوت باز می‌گذارد و امکان ساخت محصولات منحنی شکل به وجود می‌آید.
سامسونگ پیش از این در نمایشگاه CES 2011 نیز نمایشگر 4.5 اینچی منعطف را با رزولوشن WVGA و تراکم 200 پیکسل در اینچ به نمایش گذاشته بود. حال با افزایش رزولوشن، سایز و تراکم پیکسل، این نمایشگر منعطف 5.5 اینچی، نیازهای تلفن‌های هوشمند امروزی را پوشش می‌دهد.
سامسونگ تنها شرکتی نیست که در زمینه نمایشگرهای انعطاف پذیر فعالیت کرده است و ال جی و نوکیا نیز تلاش های مشابهای را در این راستا انجام داده‌اند و نمونه‌های اولیه از تبلت و تلفن‌های هوشمند مجهز به نمایشگر منحنی شکل را به نمایش گذاشته‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.