سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 24, 2012
22:26 دوشنبه، 4ام دیماه 1391
کد خبر: 52290

جدیدترین اولترابوک ایسوس از سری ASUSPRO معرفی شد

 

ایسوس یکی از سه شرکت برتر دنیا در ساخت لپ‌تاپ‌ و نیز پرفروش‌ترین سازنده  مادر بورد بوده که بیشترین جوایز را از آن خود نموده است و همواره در ارائه فناوری‌های جدید پیشتاز است. این شرکت به تازگی اولترابوک جدیدی از سری ASUSPRO را معرفی کرده است.
 
BU400 مجهز به پردازنده نسل سوم  Coreاینتل با فناوری vPro می‌باشد. از دیگر فناوری‌هایی که در ساخت این اولترابوک استفاده شده است می‌توان از Intel Small Business Advantage و Intel Smart Connect نام برد که هر دو برای تأمین نیازهای اختصاصی کاربران تجاری و اداری طراحی شده‌اند. در این اولترابوک برای سرعت بخشیدن به پردازش‌های گرافیکی مورد نیاز کاربر از NVIDIA NVS 5200 استفاده شده است.
 
همچنین هارددیسک ضد ضربه آن از اطلاعات شما در برابر صدمات فیزیکی محافظت می‌کند.
BU400 قابلیت‌های امنیتی متعددی از جمله self-encryption storage، TPM و فناوری Anti-Theft اینتل را فراهم می‌کند. همچنین ماژول سخت‌افزاری Trusted Platform Module و نیز  ورودی اثر انگشت کنترل و امنیت دسترسی به اطلاعات سیستم را به میزان قابل توجهی تضمین می‌نمایند.
 
اولترابوک‌ BU400 از سری ASUSPRO یک محصول سبک، باریک و شکیل است که استفاده از  ساختار کربنی در آن موجب شده که تنها 64/1 کیلوگرم وزن  داشته باشد.
مانند سایر محصولات سری ASUSPRO، اولترابوک BU400 نیز از آزمون‌های متعدد ایسوس مانند فشار پانل، قدرت لولا، مقاومت سقوط و قابلیت مقاومت در برابر شوک برای سنجش کیفیت آن عبور کرده تا در نهایت محصولی ارائه شده است که نه تنها بسیار سبک و قابل حمل است بلکه احتمال آسیب دیدن آن در برابر ضربه‌های احتمالی را در زمان جابجایی به حداقل می‌رساند.
 
از دیگر ویژگی‌های ظاهری این محصول جدید ایسوس می‌توان به طراحی یکپارچه صفحه کلید و نیز تاچ پد با ابعاد بزرگ جهت بالا بردن میزان دقت در زمان ورود اطلاعات و کار با سیستم اشاره کرد.
نمایشگر مات این اولترابوک با تفکیک‌پذیری HD و HD+ و با زوایای دید گسترده از خستگی چشم در برابر بازتاب‌های ناگهانی جلوگیری می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.