تلفن همراه

دولت الکترونیک

فناوری

December 29, 2012
23:09 شنبه، 9ام دیماه 1391
کد خبر: 52392

دومین کنفرانس ملی دولت همراه برگزار می‌شود

 

 
دومین کنفرانس ملی دولت همراه اردیبهشت ماه 92 به مدت 3 روز با مشارکت شرکت مخابرات ایران در مشهد مقدس برگزار می شود.
 
با گسترش سریع کاربرد موبایل و استقبال عمومی از ارتباطات سیار و افزایش هزار مشتری در هر دقیقه در جهان و پیش بینی رشد درآمد 106 میلیارد دلاری حاصل از5 تریلیون پیامک در سال 2010 ، به درآمد 136میلیارد دلاری از 8.7 تریلیون پیامک در سال 2015 درجهان، تلفن همراه همچنان منبع اصلی درآمد برای صنایع ارتباطی در سراسر جهان محسوب می شود و در ایران نیز با رسیدن ضریب نفوذ موبایل به 100 درصد، استفاده از این بستر مناسب و ایده آل در راستای ارائه خدمات به شهروندان یک ضرورت عینی و اجتناب ناپذیر است.
 
براین اساس دبیرخانه دائمی کنفرانس ملی دولت همراه، دومین دوره این کنفرانس و جشنواره ایده را روزهای 18 تا 20 اردیبهشت ماه سال 92 در مشهد مقدس برگزار می کند.
 
این کنفرانس با حمایت و مشارکت وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت همراه اول، سازمان فناوری اطلاعات ایران، شرکت ارتباطات زیرساخت، پست ایران، پست بانک ایران، سازمان فناوری اطلاعات شهـرداری تهـران، استانداری خراسان رضوی، مخابرات خراسان رضوی، شهرداری مشهد، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد، پارک علم و فناوری، مرکز رشد ICT ، بانک تجارت، بانک سینا، بانک انصار، انجمن نظام صنفی رایانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آستان قدس رضوی، اداره کل فنی و حرفه ای، دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه شریف، دانشگاه آزاد، دانشگاه فردوسی و دانشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.