اپراتورها

تلفن همراه

January 2, 2013
3:51 چهارشنبه، 13ام دیماه 1391
کد خبر: 52458

عاقبت سیم‌کارت‌های مشکل‌دار تالیا

 

طی دوره سکون و اختلال در تالیا برخی از مشترکان این اپراتور با مشکلات متعدد مواجه شدند و در نهایت بسیاری به دلیل پیدا نکردن راهکار مناسبی برای حل این معضلات ترجیح دادند از سیم‌کارت اپراتور دیگری استفاده کنند اما به تازگی اینگونه اعلام شده است که کاربران این اپراتور می‌توانند بار دیگر سیم‌کارت‌های خود را فعال کنند.
 
چندی پیش فریبرز نژاد دادگر – مدیر عامل تالیا – در گفت‌وگویی با ایسنا از حل مشکلات مشترکان تالیا همزمان با ترمیم این شبکه خبر داد و با تاکید بر رفع نواقص شبکه اظهار کرد: تالیا بخش‌های ارتباطی خود با مشترکان را راه‌اندازی کرده و مشترکان می توانند در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکلی از خطوط تالیا با تلفن 999 و از سایر خطوط با شماره 09329990000 تماس بگیرند.
 
سایت این شبکه نیز خطاب به کاربران تالیا اعلام کرده است: مشترکین این شبکه که با مشکلاتی مانند مشکل شبکه، سوختن سیم‌کارت، مفقود شدن و مورد سرقت قرار گرفتن و… مواجه شده‌اند می‌توانند با در دست داشتن سند سیم‌کارت اعتباری تالیا، کارت ملی عکس‌دار و صلح نامه (در صورتی که مراجعه کننده صاحب سند نباشد) به یکی از فروشگاه‌های تالیا و یا مراکز خدمات مشتریان تالیا مراجعه کنند.
 
مدیر عامل تالیا پیش از این تاکید کرده بود: در ابتدای سال جاری مالکیت پروژه تالیا از شرکت مجتمع صنعتی رفسنجان به شرکت جدید التاسیسی بنام گسترش ارتباطات تالیا واگذار شد و گویا مدیران این شرکت توانسته‌اند در یک سکوت چند ماهه موفق به حل مشکلات چندین ساله این اپراتور شوند.
 
تالیا نخستین شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری در ایران است که در سال 1383 با استفاده از تجهیزات شرکت زیمنس آغاز به کار کرد و از تیرماه سال 84 فروش سیم‌کارت‌های خود را به صورت نوبت تحویل با حروف الفبا آغاز کرد و در همان سال و در 10 دوره واگذاری سیم‌کارت‌ها را بر اساس نام خانوادگی افراد ادامه داد.
 
اپراتور تلفن همراه تالیا از ابتدای آغاز فعالیتش تاکنون نسبت به دیگر اپراتورهای تلفن همراه در سکوت و با تعداد کم‌تری مشترک فعالیت کرده است؛ بحث ثبت شرکت مستقل برای تالیا و ورود سرمایه‌گذار خارجی به آن از چند سال پیش در مخابرات در حال بررسی و بی‌نتیجه مانده و قرار بود تا پایان سال گذشته این اپراتور از سوی مخابرات ایران احیا شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.