اپراتورها

تلفن همراه

January 5, 2013
19:24 شنبه، 16ام دیماه 1391
کد خبر: 52532

تجمیع دفاتر NSN در خاورمیانه و آفریقا

شبکه‌های نوکیا زیمنس دفاتر تجاری خود را در خاورمیانه و آفریقا به یک ساختار سازمانی جدید، منفرد و منطقه‌ای که منطقه خاورمیانه و آفریقا (MEA) را پوشش می‌دهد، تجمیع می‌کند.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، ایگور لپرینس که وظیفه هدایت تجارت نوکیا زیمنس را تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۲ در خاورمیانه برعهده داشت، از اول ژانویه ۲۰۱۳ ریاست MEA را برعهده گرفته است.

با ادامه رهبری Ashish Chowdhary عضو ویژه هیئت مدیره بخش آسیا، خاورمیانه و آفریقا (AMEA) جدید، عملیات‌های مشتری شرکت در MEA، هند، آسیا اقیانوسیه، چین و ژاپن مدیریت خواهد شد.

به علاوه این حرکت به نوکیا زیمنس کمک خواهد کرد تا به اپراتورهای بزرگ فعال در چندین کشور مانند بهارتی ایرتل، اتصالات، کیوتل، شرکت سعودی تله کام (STC)، ووداکام و زین به روشی یکپارچه‌تر هم در منطقه MEA و در عملیات‌های AMEA خدمات‌رسانی کند.

به گفته لپرینس، MEA یک بازار کلیدی برای شبکه‌های نوکیا زیمنس است که در آن تقاضای رو به افزایشی از سوی اپراتورها برای فناوری‌های پیشرفته پهنای باند موبایل از جمله فناوری‌های TD-LTE و FDD-LTE شناسایی شده است.

به گفته وی، با تمرکز این شرکت بر متخصص بودن در زمینه پهنای باند موبایل در جهان از طریق ابتکار در محصول و فرآیندهای کیفیت، نوکیا زیمنس کاملا بر کمک به مشتری‌های MEA خود در درک دید آنها نسبت به تبدیل شدن به ارائه‌دهنده‌های پهنای باند موبایل پیشرفته متعهد است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.