اپراتورها

تلفن همراه

January 8, 2013
14:30 سه شنبه، 19ام دیماه 1391
کد خبر: 52627

خدمات‌رسانی ایرانسل به زائران حرم امام رضا (ع) در سالروز شهادت آن حضرت

 

در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، مرکز خدمات رسانی ایرانسل در مشهد مقدس به صورت ویژه به ارائه خدمات به زائران امام هشتم شیعیان می‌پردازد.
 
ابوالقاسم رحیمی‌راد – معاون فروش و توزیع ایرانسل – در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به حضور تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان در سالروز شهادت امام رضا(ع) در شهر مشهد مقدس و نیاز این عزیزان به خدمات ارتباطی، مرکز خدمات‌رسانی ایرانسل در شهر مشهد مقدس به صورت شیفتی پاسخگوی نیازهای مشترکین ایرانسل خواهند بود.
 
وی افزود: زائرین عزیز می‌توانند از ساعت 9 الی 13 روز شنبه بیست و سوم دیماه، مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) جهت دریافت خدمات به مرکز ایرانسل در شهر مشهد مقدس به نشانی بلوار سازمان آب، خیابان قاضی طباطبایی، بین قاضی طباطبایی ۵ و ۷ مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند، همچنین مرکز تماس شبانه‌روزی ایرانسل به شماره 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات احتمالی مشترکین سیم کارتهای ایرانسل است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.