تلفن همراه

فناوری

January 12, 2013
13:19 شنبه، 23ام دیماه 1391
کد خبر: 52681

اریکسون برنده جایزه “محصول سال” مجله محصولات الکترونیکی شد

 

مجله محصولات الکترونیکی توانایی مبدل های خطی پیشرفته DC/DC BMR456 و BMR457 اریکسون را جهت کنترل ولتاژ خطی واسطه جهت ارائه بازدهی بالا و صرفه جویی قابل توجه در مصرف انرژی را با جایزه معتبر محصول سال تائید کرد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، شرکت اریکسون توانست برای مبدل های خطی پیشرفته (ABC) DC/DC توان دیجیتال ۳E* BMR456 و BMR457 خود جایزه “محصول سال” مجله محصولات الکترونیکی، که یک نشریه تجاری پیشرو برای مهندسان طراح الکترونیکی است را از آن شرکت خود کند.
۳E* BMR456 و BMR457 عملکرد و انعطاف پذیری بی نظیری را در اختیار معماران توسعه دهندگان سیستم تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) قرار می دهد.
جایزه های محصول سال ۲۰۱۲ در شماره ژانویه ۲۰۱۳ نشریه محصولات الکترونیکی منتشر شد. دبیران این نشریه هزاران محصول عرضه شده در سال ۲۰۱۲ را ارزیابی و محصولات برنده شده را برمبنای طراحی خلاقانه، پیشرفت قابل توجه در فن آوری یا برنامه کاربردی و پیشرفت اساسی در هزینه و عملکرد انتخاب کرده اند.
براساس اظهارات پائول او شیا، سردبیر مجله محصولات الکترونیکی ” مبدل های DC/DC BMR456 و BMR457 نسل دوم مبدل های خطی پیشرفته دیجیتال هستند که استانداردهایی جدیدی را برای کنترل ولتاژ خطی واسطه و حفظ بازدهی بالا ارائه می دهد.”
به گفته وی ” اریکسون با بکارگیری سخت افزار و سفت افزار جهت تنظیم ولتاژ به صورت پویا جهت برآورده کردن الزامات شرایط بار خارجی امتیازات خود را افزایش داده است. این مبدل های در صنعت ارتباطات راه دور با استقبال روبرو خواهند شد.”
جایزه مجله محصولات الکترونیکی جدیدترین جایزه ای است که اخیرا اریکسون برنده آنها شده است. ماه گذشته اریکسون توانست جایزه Electronics Weekly Elektra 2012 لندن در زمینه “محصولات الکترونیکی سبز” را به خود اختصاص دهد، پیش از آن نیز مبدل پیشرفته خطی BMR 457 از سوی مجله محصولات الکترونیک چین به عنوان یکی از ۱۰ محصول DC/DC توان انتخاب شود. همچنین اریکسون به عنوان فینالیست جایزه E-Legacy نشریه انگلیسی طراحی محصول الکترونیک به دلیل سرمایه گذاری این شرکت در زمینه محیط زیست انتخاب شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.